BBS 4400 OCEAN BT SPEAKER BUXTON
879 Kč
699 Kč
578 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BBS 4400 OCEAN BT SPEAKER BUXTON
Malý rozměrem, velký výkonem
Je nižší, než skleněný půllitr, ale zvukem rozhodně překvapí. Nabít ho přes USB-C port je brnkačka a pak už jede muzika třeba až jedenáct hodin v kuse – to když máte volume na půlce.
Výkon
Výkon je nečekaně příjemných 15W. Když ale reproduktor s funkcí TWS bezdrátově spřáhnete s dalším BBS 4400 – rozduní se plně prostorový zvuk o síle 30W.
Technologie Power Bass
K tomu všemu má reproduktor i technologii Power Bass, takže basy jsou vážně hodně výživné a plné.
Elegantní vodník
Reproduktor Buxton BBS 4400 je dokonale voděodolný. Vyhovuje stupni IPX7, takže i kdybyste reproduktor ponořili na půl hodiny metr pod hladinu vody – ani si toho nevšimne a hraje dál!
Prémiové funkce
- Voděodolný BT reproduktor se stupněm krytí IPX7
- Funkce TWS (True Wireless Stereo)
- Funkce světelných efektů
- Funkce handsfree
- Technologie Power Bass
- Kryt reproduktoru z prémiové tkaniny
- Stavové LED indikátory
Technické specifikace
- Maximální výkon 15 W
- 1 plnorozsahový „Racetrack"reproduktor + 2 pasivní zářiče
- Velikost měniče: 80 × 44 mm
- Stupeň krytí IPX7
- Bluetooth V5.0
- BT profily: A2DP 1.0, AVRCP 1.5, AVCTP 1.4, HFP 1.5, GAVDP 1.0
- Kodek: SBC
- Dosah BT připojení: 15 m
- DSP (Digitální signálový procesor)
- USB port (přehrávání hudby)
- Podporované audio formáty: MP3, WAV
- Aux-In vstup (3,5 mm stereofonní konektor)
- Integrovaný mikrofon
- Dobíjecí baterie: 1800 mAh / 3,7 V Li-Ion
- Doba přehrávání: až 11 h (50% hlasitosti)
- Doba přehrávání: až 4 h (100% hlasitosti)
- Pohotovostní doba: až 36 h
- Doba nabíjení: ≤ 2,5 h
- Nabíjecí port: USB-C
- Frekvenční odezva: 150 Hz – 20 000 Hz
- Citlivost: 88 dB +/- 3 dB (při 1 kHz)
- Impedance: 3 Ω +/- 10 %
- RMS výkon: 9 W
- Rozměry: 79 × 128 × 79 mm (š / v / h)
- Hmotnost: 313 g
Obsah balení
- BT reproduktor
- poutko
- USB nabíjecí kabel
- audio kabel 3,5 mm jack-jack
- uživatelský manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.