Creative PEBBLE V3, stolní 2.0 reproduktory s USB-C a Bluetooth 5.0 - černé
1 045 Kč
966 Kč
799 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Creative Pebble V3
MINIMALISTICKÉ 2.0 USB-C REPRODUKTORY S TECHNOLOGIÍ BLUETOOTH 5.0
Dlouhodobě oblíbená řada Pebble je nyní doplněna o novinku Pebble V3, která se pyšní možnosti připojení přes Bluetooth 5.0 a USB. V honbě za dokonalým zvukem je reproduktor Pebble V3 vybaven také systémem zpracováním zvuku Clear Dialog, který vylepšuje čistotu hlasu a srozumitelnost řeči.
- Připojení Bluetooth 5.0 s USB audio portem pro přehrávání digitálního zvuku
- Výkonné 2,25” širokopásmové měniče a pasivní ozvučnice pro vylepšený audio zážitek
- Lepší zvuk s technologií zpracování audia Clear Dialog
- Zesílený zvuku v režimu vysokého zesílení prostřednictvím vestavěného přepínače zesílení
- O 45° vyvýšené měniče, které dávají zvuku nový rozměr
Technické specifikace:
Rozměry: 123 × 120 × 118 mm
Hmotnost:
Produkt: 0,73 kg
Levý reproduktor: 0,31 kg
Pravý reproduktor: 0,36 kg
Hmotnost balení:
Vnější krabice: 0,92 kg
C/krabice: 7,7 kg
Rozměry obalu:
Vnější krabice: 250 × 130 × 130 mm
C/krabice: 538 × 278 × 264 mm
Typ konektoru: 3,5mm analogový stereofonní konektor, USB typu C
Typ lisovaného kabelu:
USB kabel (pro zvuk a napájení): 1,2m kabel zakončený zástrčkou USB typu C
Pravý – levý reproduktor: 1,35m tvarovaný kabel
Barva: Černá
Výstupní výkon:
2 x 4 W RMS
Celkový výkon systému Až 8 W1 RMS, špičkový výkon 16 W
Konfigurace systému: Systém 2.0
Kmitočtová odezva: 100 Hz – 17 kHz
Odstup signálu od šumu: 75 dB
Provozní teplota: 0°C až 45°C
Měnič reproduktoru: 2,25" širokopásmový měnič s pasivním zářičem
1 S 10W portem USB C nebo napájecím adaptérem USB C (není součástí balení). Zesílení nastaveno na hodnotu „High“ nebo s 5V 2A napájecím adaptérem USB typu A (není součástí balení). Zesílení nastaveno na hodnotu „High“
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.