BENQ PRJ GV11 DLP LED, FWVGA, nativní rozlišení 854 × 480, 16:9, svítivost 200 ANSI lm, kontrast 100000:1, HDMI 1.4
8 908 Kč
8 739 Kč
7 222 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BENQ PRJ GV11 DLP LED
EAN: 4718755089121
Obecné parametry
Rozlišení: FWVGA, 854 × 480
Poměr stran: 16:9
Svítivost: 200 ANSI lm
Kontrast: 100000:1
Konektor: HDMI 1.4
Technické detaily
Projekční systém: DLP
Světelný zdroj: LED
Životnost zdroje světla: 20 000 hod. (Normální režim), 30 000 hod. (Režim ECO)
Projekční poměr: 1.3
Objektiv: Pevný
Korekce lichoběžníkového zkreslení: 1D, (automaticky) ± 40 stupňů ve svislém směru
Kompatibilita
Zpoždění na vstupu: 51 ms (1080P 60Hz)
Podporované rozlišení: VGA (640 × 480) až Full HD (1920 × 1080)
Horizontální frekvence: 15-69KHz
Vertikální snímková frekvence: 23-60
Konektory
Vstup HDMI: (x2), HDMI-1 (1.4b/HDCP1.4), HDMI – interní (1.4b/HDCP1.4)
USB Type A: USB Type A-1 (2.0 / napájení 1,0 A / čtečka)
Výstup zvuku (3,5mm mini konektor): (x1)
Prostředí
Provozní teplota: 0 – 40 °C
Typická spotřeba energie (110 V): 27.84W(Normal)
Hlučnost (typ./eko.) (dB): Normal/Eco/ Low Power: 25dBA/25dBA/23dBA
Příslušenství
- Adaptér pro Android TV QS01
- Brašna
- Dálkový ovladač s baterií RCI067
- Stručná příručka
- Instalační příručka
- Záruční list (podle regionu)
- Baterie (standardně)
Chytré funkce
Integrovaný operační systém: Ano, Android 10.0
Bluetooth: Ano, Bluetooth 4.2
Standard Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac (2,4 GHz / 5 GHz)
Bezdrátová projekce: Google Cast
Rozměry a hmotnost
Rozměry (Š × V × H) (mm): 113.5 x 153.3 x 140 mm
Čistá hmotnost (kg): 0.97 kg
Rozměry (Š × V × H) (palce): 4.5 x 6.0 x 5.5 in
Čistá hmotnost (lb): 2.14lb
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.