BENQ PRJ MW536 DLP, WXGA, 4000 ANSI lumen, 1.2X, HDMIx2, USB-A, 2W speaker
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
BENQ PRJ MW536 - Firemní projektor pro prezentace
Vynikající kvalita obrazu: Díky skleněné čočce je zajištěna vynikající ostrost obrazu.
Jas a kontrast: Projektor nabízí jas 4000 ANSI lumenů a kontrast 20 000 : 1.
Flexibilní připojení
Projektor je vybaven dvěma konektory HDMI pro flexibilní připojení různých zařízení.
Intuitivní uživatelské rozhraní
Uživatelské rozhraní je přehledné a intuitivní, což usnadňuje ovládání projektoru.
Úspora energie
Projektor je vybaven funkcí automatického vypnutí, která šetří energii.
Snadná instalace
Projektor je vybaven ergonomickou vysouvací nožkou pro snadné nastavení.
Specifikace
- Projekční systém: DLP Single 0.65" WXGA
- Rozlišení: 1280 x 800
- Jas (ANSI): 4000 Lumenů
- Kontrastní poměr (FOFO): 20,000 : 1
- Barvy displeje: 30 bitů (1,07 miliardy barev)
- Nativní poměr stran: Nativní 16:10 (Výběr z 5 možných poměrů stran)
- Zdroj světla: Lampa
- Životnost zdroje světla: Normální 5 500 hodin Ekonomický 7 000 hod. Smart ECO 10 000 hod. Úspora lampy 15 000 hod. Long ECO 20 000 hod
Optika
- Projekční poměr: 1.551~1.867
- Zoom: 1.2x
- Posunutí projekce: 103%
Kompatibilita
- Kompatibilita HDTV: 480i, 480p, 576i, 567p, 720p, 1080i, 1080p
- Kompatibilita videa: NTSC, PAL, SECAM, SDTV (480i/576i), EDTV (480p/576p, HDTV (720p, 1080i/p 60Hz)
Prostředí
- Napájení: AC 100 to 240 V, 50/60 Hz
- Spotřeba v pohotovostním režimu: Normal < 0.5Wattů
- Akustický hluk (typ./eko.): 32 /29 dBA (w/o filter)
- Provozní teplota: 0~40 C
Rozměry a hmotnost
- Rozměry (ŠxVxH): 332.4 x 99 x 241.3 mm
- Čistá hmotnost: 2.6 kg
Příslušenství (volitelné)
- Přepravní taška: 5J.JN609.001
- Sada s náhradní lampou: 5J.JN605.001
- Univerzální stropní montáž: 5J.JAM10.001
- 3D brýle: 5J.J9H25.002
- Dongle QCast Mirror: 5A.JH328.10X
Co je v krabici
Dálkové ovládání s baterií, napájecí kabel, záruční list.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.