UMIDIGI BISON X10 Pro Yellow
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
UMIDIGI BISON X10 Pro Yellow
Neomezené dobrodružství
6150 mAh baterie pro dlouhou dobu zábavy a radost ze života.
Vysoký výkon
Osmijádrový procesor MediaTek Helio P60 pro multitasking a náročné hry.
LPDDR4X a UFS 2.1 pro výrazné zlepšení výkonu a snížení spotřeby energie.
Pohlcující vizuální zážitek
6,53" celoplošná obrazovka s poměrem stran 20:9 pro ponoření se do všeho, co děláte.
Odolnost pro náročná prostředí
Podpora odolnosti IP68 a IP69K pro odolnost vůči vodě, prachu a vysokým teplotám.
MIL-STD-810G certifikace pro odolnost vůči pádu z výšky až 1,5 metru.
Multifunkční fotoaparát
20MPx primární objektiv pro zachycení nádherných okamžiků v detailu.
120° ultraširoký fotoaparát a 5Mpx fotoaparát pro makro fotografie.
Senzor infračerveného teploměru 3. generace pro měření tělesné teploty.
Dvě nezávislá přizpůsobitelná tlačítka
Možnost nastavení funkcí pro rychlou aktivaci režimu Push-to-Talk a podvodního fotoaparátu.
Užitečná sada nástrojů pro dobrodružství v přírodě
Barometr a další senzory pro sledování nadmořské výšky, tlaku, směru a polohy.
Bezdrátové FM rádio pro relaxaci v rytmu hudby bez nutnosti použití sluchátek nebo mobilních dat.
Systém kapalinového chlazení 2.0
Zdvojnásobuje plochu pro odvod tepla pro vyšší výkon odvodu tepla i při náročném hraní.
Odolný design pro divoká dobrodružství
Pokročilá průmyslová guma a vylepšená konstrukce pro ochranu křehkých částí.
Technické specifikace:
- Displej: 6.53" HD+ IPS
- Rozlišení: 1600 x 720
- Operační systém: Google Android 11.0
- Procesor: MediaTek Helio P60
- Paměť RAM: 4 GB
- Paměť interní: 128 GB
- DUAL SIM: Ano (2x nanoSIM)
- Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac (2.4 GHz + 5.0 GHz)
- Kamera: 20.0 Mpx (f1.8) + 8.0 Mpx (f2.2) + 5.0 Mpx (f2.4)
- Baterie: Li-pol 6150 mAh
- Certifikáty: IP68 & IP69K, MIL-STD-810G
- Hmotnost: 287g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.