Aruba Instant On 1430 24G Switch
3 834 Kč
3 720 Kč
3 074 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Aruba Instant On 1430 24G Switch
EAN: 190017602424
Klíčové vlastnosti
- 24 RJ-45 autosensing 10/100/1000 portů
- Duplex: 10BASE-T/100BASE-TX: poloviční nebo plný; 1000BASE-T: pouze plný
- Rozměry: 225(d) x 340(w) x 44(h) mm
- Hmotnost: 4.20 lb (1.91 kg)
- 128Kb EEPROM; Velikost paketového bufferu: 2.0 Mb
Výkon
- 100 Mb latency: < 2.7 µSec
- 1000 Mb latency: < 1.80 µSec
- Průtok (Mpps): 35.71 Mpps
- Kapacita: 48 Gbps
- Velikost MAC adresní tabulky: 8192 záznamů
- Spolehlivost MTBF (roky): 199.5
Provozní podmínky
- Provozní teplota: 32°F do 104°F (0°C do 40°C)
- Provozní relativní vlhkost: 15% do 95% @ 104°F (40°C) nekondenzující
- Teplota při skladování: -40°F do 158°F (-40°C do 70°C) až do 15000 ft
- Relativní vlhkost při skladování: 15% do 90% @ 149°F (65°C) nekondenzující
- Nadmořská výška: až 10,000 ft (3 km)
Elektrické charakteristiky
- Frekvence: 50Hz/60Hz
- AC napětí: 100-127VAC / 200- 240VAC
- Proud: 0.3A / 0.2A
- Maximální výkon: 11.7W
- Idle výkon: 3.2W
Bezpečnost a emise
Produkt splňuje následující bezpečnostní a emisní normy:
- EN/IEC 60950- 1:2006 + A11:2009 + A1:2010 + A12:2011 + A2:2013
- EN/IEC 62368-1, 2nd. & 3rd. Ed.
- UL 62368-1, 3rd. Ed.
- CAN/CSA C22.2 No. 62368-1, 3rd. Ed.
- EN 55032:2015/ CISPR 32, Class A
- FCC CFR 47 Part 15: 2018, Class A
Montáž a správa zařízení
Zařízení je bez správy a nabízí následující možnosti montáže:
- Montáž do standardního 19" telekomunikačního racku nebo skříně
- Podpora montáže na stůl
- Podpora rackové montáže pomocí dodaných držáků
- Podpora montáže na zeď s porty směřujícími nahoru nebo dolů
- Podpora montáže pod stůl pomocí dodaných držáků
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.