Tenda TEG5328P-24-410W - L3 managed Gigabit PoE AT Switch, 24x PoE AF/AT 10/100/1000Mbps, 4xSFP 1Gbps
8 297 Kč
7 280 Kč
6 017 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tenda TEG5328P-24-410W: L3 Managed Gigabit PoE AT Switch
Produktové číslo: TEG5328P-24-410W
EAN: 6932849431742
Obecný popis
24-portový Gigabit PoE switch s PoE af/at.
24x 10/100/1000 Mb/s PoE 802.3af/at (celkem 370 W)
4x SFP 1000Mb/s + 1x Console
Vysoká efektivita
Podpora statických směrovacích protokolů vrstvy L3.
Vrstvy L2 a L3 mohou být izolovány.
Switch L2 není nutný pro přenos dat.
Inteligentní PoE napájení
Nový vestavěný napájecí zdroj.
Maximální výstupní výkon pro PoE zařízení je 370 W.
Automatická aktivace/deaktivace PoE napájení.
Flexibilní QoS
Tři režimy plánování QoS (SP, SWRR, WRR).
Provoz v síti řízen podle priority dat.
Snížení podílu datových toků při omezené šířce pásma.
Podpora L2 a L3 ACL
Kontrola přístupu na základě MAC nebo IP adresy.
Filtrování nevyžádaných paketů.
Zabraňuje síťovým útokům.
Technické parametry
Standarty&protokoly: IEEE802.3, IEEE802.3u, IEEE802.3ab, IEEE802.3z, IEEE802.3x, IEEE802.3af/at, IEEE802.1p, IEEE802.1q, IEEE802.1w, IEEE802.1d, IEEE802.1s
Porty: 24x 10/100/1000 Base-T Ethernet porty (Data/Power), 4x 1000 Base-X SFP porty (Data), 1x Console port
Level přepěťové ochrany: - pro porty: 6kV, - pro napájení: 6kV, ESD: vzduch: ±10kV, kontakt: ±8kV
Celková propustnost: 56 Gbps
Přepínání paketů: 41.70Mpps
Buffer: 12MB
Velikost tabulky MAC adresace: 16K
Jumbo frame 10K
PoE napájení na jeden port: AF: 15.4W, AT: 30W
PoE napájení celkem: 370W
Napájení: ze sítě 100-240V AC 50/60Hz
Spotřeba: 23W (bez PoE napájení), s připojenými PoE zařízeními max. 432W
Rozměry zařízení: 440,0mm x 284,0mm x 44.0mm(L*W*H)
Pracovní teplota: 0oC ~ 45oC
Vlhkost: 10%-90%RH (nekondenzující)
Certifikace: FCC/CE/RoHS
Obsah balení
- 1x Tenda TEG5328P-24-410W
- 1x Sada držáků "L" pro ukotvení do racku
- 1x Stručná instalační příručka (CZ, SK, PL, EN)
- 1x Napájecí kabel 230V
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.