Čelovka CREE XM-L T6 5XLED
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Vlastnosti produktu:
- Pouzdro je vyrobeno z leteckého hliníku - pevné slitiny pokryté tvrdou anodizací, díky které je svítilna odolná proti pádům a jinému mechanickému poškození.
- Svítilna má velmi silný zdroj světla - nejnovější generace 5 CREE-XML LED s životností až 100 000h a světelným paprskem až 5000lm!
- Určeno pro praktické použití, pro použití armádou, dalšími uniformovanými službami a milovníky jakéhokoli dobrodružství.
- Vyznačuje se vysokou odolností proti prachu, nárazům a vodě.
- Ideální pro lovce, rybáře, mechaniky atd.
- Díky malým rozměrům ji můžete mít stále u sebe.
- Svítilna je energeticky úsporná, spotřeba energie je pouze 1/20 spotřeby běžné svítilny na bázi neLED diod.
- Svítilna se snadno připevní na hlavu pomocí přiloženého popruhu. Velmi příjemně se nosí.
- Svítilna má 6 režimů svícení: maximální jas, stroboskop a mix různých běžících LED!
Specifikace:
- Napájení svítilny: 2x 18650 4200mAh 3,7V baterie (není součástí balení)
- Světelný zdroj: 5x CREE-XML LED
- Teplota světla: neutrální bílá 5300-6300K
- Světelné režimy (6): 100% jas, stroboskop, střední horní LED, vnější horní LED, všechny horní LED a všechny spodní LED
- Světelný výkon (světelný tok): 5000 lm
- Dosah paprsku: 500 m (při maximálním ohnisku)
- Pouzdro vyrobené z leteckého hliníku T-6061 a ABS plastu
- Vodotěsnost: IPX4
- Přídavná signalizační dioda
- Nastavení úhlu svítilny
- Velikost popruhu: Univerzální
- Hmotnost: 200 g
- Černá barva
V balení:
- Čelovka s 5 CREE-XML LED
- Popruh na hlavu
- MicroUSB kabel pro nabíjení baterií
- Vše zabaleno v kartonové krabici
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.