CONNECT IT InCarz PD+QUICK CHARGE 3.0 nabíječka do auta, 1x USB-A + 1x USB-C, 3 A, carbon
198 Kč
184 Kč
152 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CONNECT IT InCarz PD+QUICK CHARGE 3.0 nabíječka do auta
Univerzální a výkonná
CONNECT IT InCarz je dvouportová nabíječka do auta s kombinací výstupů USB-C a USB-A. Nabízí 18 W technologii Power Delivery (PD) a rychlonabíjení Qualcomm Quick Charge 3.0.
Flexibilita a kompatibilita
Nabíječka je vybavena porty USB-C a USB-A, které jsou schopné obsluhovat jakékoliv zařízení napájené z USB. Kompatibilní je se všemi 12/24 V zásuvkami cigaretového zapalovače v osobních i nákladních automobilech.
Rychlonabíjení
Port USB-A je vybaven technologií rychlého nabíjení Quick Charge 3.0, která umožňuje u podporovaných zařízení až o 75% rychlejší nabíjení, než u běžných nabíječek. Port USB-C je vybaven 18 W technologií PD (Power Delivery), která umožňuje rychlonabíjení o výkonu 18 W a u podporovaných zařízení nabije baterii na 50% kapacity za 30 minut.
Kontrola a bezpečnost
Nabíječka disponuje modrou LED kontrolkou signalizující správné zasunutí v autozásuvce. Nabízí čtyřnásobnou bezpečnostní ochranu: ochranu proti zkratu, ochranu proti přetížení, ochranu proti přehřátí a ochranu proti přebití připojeneého zařízení.
Technické specifikace:
- Výstup USB-C a funkcí Power Delivery: 5 V/2,4 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A
- Výstup USB-A s funkcí Quick Charge 3.0: 5 V/3 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A
- Výkon při použití pouze portu USB-C: 18 W
- Výkon při použití pouze portu USB-A: 18 W
- Výkon při použití obou portů: 15 W
- Vstupní napětí 12 - 24 V DC
- Ultralehká konstrukce (hmotnost pouze 17 g)
- Rozměry (š × v × h): 28,5 × 63 × 28,5 mm
- Hmotnost: 17 g
- Barva: černá/karbon
Kompatibilní zařízení:
Nabíječka je kompatibilní s mnoha mobilními telefony a tablety podporujícími rychlonabíjení Power Delivery (PD), jako například:
- Apple iPhone 11/11 Pro/11 Pro Max/XS Max/XS/XR/X/8/8 Plus
- Samsung Galaxy S20/S9+/Note 10+/S10+/A80/A70
- Huawei Mate P40/P40 Pro/30/Mate 30 Pro/Mate 20/Mate 20 Pro/Mate 20X
- LG G8X/V40/V30
- Xiaomi Mi 8 Lite/Mi 9
- Google Pixel 4/3/3 XL/3a/3a XL/2/2 XL
- 12,9" iPad Pro (1. generace a novější)
- 11" iPad Pro (1. generace a novější)
- 10,5" iPad Pro
- iPad Air (3. generace)
- iPad mini (5. generace)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.