Cooler Master case Silencio S400 Tempered Glass, micro-ATX, Mini Tower, černá, bez zdroje
2 508 Kč
2 333 Kč
1 928 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Silencio S400 Tempered Glass
Model: MCS-S400-KG5N-S00
Moderní a elegantní case od Cooler Master. Navržen pro tichý chod a výkonné chlazení.
Silencio Design
Čisté linie a minimalistický design pro dokonalou harmonii.
Silencio Technology
Technologie pro tichý chod a efektivní chlazení.
Sound Dampening Material
Použití materiálu pro tlumení zvuku.
Seamless Tempered Glass
Bezproblémové kalené sklo pro estetický vzhled.
Top & Front Ventilation
Ventilace shora a zepředu pro optimální proudění vzduchu.
Reversible Steel Door
Obrácené ocelové dveře pro jednoduchý přístup.
Technické specifikace
Velikost: Mini Tower
Barva: Černá
Material: Ocel, plast, kalené sklo, materiál pro tlumení zvuku
Rozměry: 418mm x 210mm x 408mm (vč. výčnělků), 403.5mm x 210mm x 400mm (bez výčnělků)
Podpora základní desky: Mini ITX, Micro ATX
Počet slotů pro rozšíření: 4
Počet 5.25" pozic: 1
Počet 3.5" pozic: 4
Počet 2.5" pozic: 4
I/O Panel: 2x USB 3.2 Gen 1, 1x 3.5mm headset jack (audio+mic), 1x SD čtečka karet
Předinstalované ventilátory: 1x 120mm (PWM 800-1400 RPM) vpředu, 1x 120mm (PWM 800-1400 RPM) vzadu
Podpora ventilátorů: 1x 120/140mm, 2x 120/140mm (po odebrání ODD klece) nahoře, 2x 120/140mm vpředu, 1x 120mm vzadu
Podpora radiátorů: 120mm, 240mm (po odebrání ODD klece) nahoře, 120mm, 140mm, 240mm, 280mm vpředu, 120mm vzadu
Max. výška chladiče CPU: 167mm (ocel), 166mm (kalené sklo)
Max. délka PSU: 325mm (bez předního radiátoru a HDD klece), 140mm (s HDD klecí v nejzadnější pozici)
Max. délka grafické karty: 319mm
Prostor pro kabely za základní deskou: 20mm
Filtry proti prachu: Nahoře, vpředu, dole
Podpora zdroje: Montáž dole, ATX PS2
EAN kód: 4719512087374
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.