Cooler Master zdroj V850 ATX 3.0 Gold I Multi, 850W, 80+ Gold, černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Cooler Master zdroj V850 ATX 3.0 Gold I Multi
EAN: 4719512120200
Úvodní přehled
V850 Gold I Multi od Cooler Master je vysoce kvalitní zdroj, který přináší moderní uživatelské vlastnosti pro high-end systémy.
Tento zdroj nabízí kontrolu nad výkonem v reálném čase díky digitální infrastruktuře a Cooler Master's MasterPlus+ softwaru.
Semi-Digital Platform
Tato platforma se připojuje přímo k základní desce přes USB 3.0 kabel, což umožňuje sledování a úpravy výkonu přes software.
80 PLUS Gold Certified
Toto certifikace zaručuje minimální typickou účinnost 90% za normálních provozních podmínek.
Podpora ATX3.0
Plně podporuje ATX3.0 design s peak power 200% 100us & 300W native 12VHPWR kabelem.
Smart Thermal Control Mode
Umožňuje přizpůsobení FAN křivky přes Masterplus+ za předpokladu normálního fungování a spolehlivosti PSU.
Full Modular Cable Management
Plně modulární kabely snižují nepořádek, zvyšují průtok vzduchu a celkovou účinnost a tepelný výkon.
10 Year Warranty
Tento produkt je dodáván se standardní omezenou výrobní zárukou 10 let od data nákupu.
Technické specifikace
ATX Verze: ATX 12V Ver. 3.0
Napájecí napětí: 100-240V
Frekvence: 50 - 60Hz
Rozměry: 160 x 150 x 86mm
Velikost ventilátoru: 135mm
Rychlost ventilátoru: 2200rpm
Účinnost: >= 90% @ Typical Load
80 PLUS Rating: 80 PLUS Gold
MTBF: >100,000 hours
Regulace: UL, TUV, CE, FCC, BSMI, CCC, KC, KCC, EAC, BIS, UKCA, RoHS2.0
Konektory
- ATX 24 Pin - x1 = 1x (650mm)
- EPS 4+4 Pin - x1 = 1x (650mm)
- EPS 8 Pin - x1 = 1x (650mm)
- SATA - x12 = 3x (500+120+120+120mm)
- Peripheral 4 Pin - x4 = 1x (400+120+120+120mm)
- PCI-e 6+2 Pin - x3 = 3x (550mm)
- 12VHPWR - x1 = 1x(650mm)
- USB - x1 = 1x(800mm)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.