CPU INTEL Core i5-10600 3, 30GHz 12MB L3 LGA1200, BOX
8 962 Kč
7 215 Kč
5 963 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Intel Core i5-10600 Procesor
Procesor Intel Core i5-10600 je součástí 10. generace procesorů Intel Core. S technologií 14 nm je ideální pro stolní počítače, klienty a tablety.
Technické specifikace
Výkon
Procesor má 6 jader a 12 vláken. Základní frekvence procesoru je 3.30 GHz, s maximální frekvencí turba až 4.80 GHz. Disponuje 12 MB Intel Smart Cache a rychlostí autobusu 8 GT/s. TDP procesoru je 65 W.
Paměť
Podporuje maximálně 128 GB paměti typu DDR4-2666. Maximální počet paměťových kanálů je 2 a maximální šírka pásma paměti je 41.6 GB/s. Neobsahuje podporu pro ECC paměť.
Grafika
Procesor obsahuje integrovanou grafiku Intel UHD Graphics 630. Základní frekvence grafiky je 350 MHz s maximální dynamickou frekvencí 1.20 GHz. Maximální paměť pro video je 64 GB. Podporuje 4K při 60 Hz a maximální rozlišení až 4096x2304@60Hz přes DP. Podporuje DirectX 12 a OpenGL 4.5. Je schopen podporovat až 3 displeje.
Rozšíření
Podporuje škálovatelnost 1S a PCI Express revizi 3.0. Maximální počet PCI Express linek je 16. Kompatibilní se zásuvkou FCLGA1200. Maximální konfigurace CPU je 1. Tepelné řešení je specifikováno PCG 2015C a TJUNCTION je 100°C. Velikost balení je 37.5 mm x 37.5mm.
Pokročilé technologie
Podporuje Intel Optane paměť a technologii Intel Turbo Boost 2.0. Je kompatibilní s platformou Intel vPro a obsahuje technologii Intel Hyper-Threading. Podporuje virtualizační technologii Intel (VT-x) a technologii Intel Virtualization Technology for Directed I/O (VT-d). Dále obsahuje Intel VT-x s rozšířenými tabulkami stránek (EPT). Je vybaven souborem instrukcí 64-bit a rozšířeními souboru instrukcí Intel SSE4.1, Intel SSE4.2, Intel AVX2. Obsahuje technologii ochrany identity Intel Identity Protection Technology a program Intel Stable Image Platform (SIPP).
Bezpečnost a spolehlivost
Procesor je vybaven novými Intel AES instrukcemi a zabezpečeným klíčem. Obsahuje rozšíření Intel Software Guard Extensions (Intel SGX) s Intel ME a Intel OS Guard. Podporuje technologii Intel Trusted Execution Technology. Má funkci zakázání bitu a Intel Boot Guard.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.