Creative repro T60 - stolní reproduktory
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Creative T60 - Stolní Reproduktory
EAN: 5390660194795
Popis produktu
Novinka v řadě T reproduktorů, Creative T60, přináší zásadní změnu ve vašem zvukovém zážitku.
Technologie Sound Blaster
Využívá více než 30leté zkušenosti společnosti Sound Blaster v oblasti zpracování zvuku a technických zkušeností.
Clear Dialog
Extrahuje vokály a mluvený dialog pomocí techniky zpracování zvuku, poté je inteligentně vylepšuje a zesiluje.
Surround
Poskytuje širší akustické pole a optimalizuje zážitek z poslechu pro dvoukanálový i vícekanálový zdrojový obsah.
Akustický výkon
Creative T60 je vybaven dvěma výkonnými 2,75 ” širokopásmovými měniči a vestavěným digitálním zesilovačem.
SmartComms Kit
Usnadňuje uživatelům operačního systému Windows 10 komunikaci prostřednictvím sady inteligentních komunikačních funkcí.
Připojení
Stačí připojit síťový napájecí adaptér k elektrické zásuvce, vybrat typ připojení a je hotovo.
Přepínač reproduktorů a sluchátek
Pomocí tlačítka, které je pohodlně umístěno na přední straně reproduktoru, můžete okamžitě přepnout mezi přehráváním zvuku z Creative T60 nebo náhlavní soupravy.
Snadno přístupná tlačítka
Na pravém reproduktoru najdete knoflík hlasitosti pro úpravu hlasitosti, tlačítka Clear Dialog a Surround pro aktivaci zvukových technologií stisknutím tlačítka a tlačítko napájení pro zapnutí reproduktoru nebo přepínání mezi zdroji zvuku.
Specifikace
- Rozměry: Levý satelit: 147 x 92 x 199 mm, Pravý satelit: 157 x 92 x 199 mm
- Hmotnost: 1,9 kg
- Výstupní výkon: 2 x 15W RMS, Celkový výkon systému: až 30 W RMS, špičkový výkon 60 W
- Ovladače: Duální 2,75” reproduktorové měniče
- Frekvenční rozsah: 50 Hz ~ 20 kHz
- Konfigurace systému: Systém 2.0
- Odstup signál/šum: ? 75 dB
- Provozní frekvence technologie Bluetooth: 2402–2480 MHz
- Provozní dosah zařízení s technologií Bluetooth: až 10 metrů
- Verze Bluetooth: Bluetooth 5.0
- Podporované kodeky: SBC
- Typ konektoru: Bluetooth, vstup AUX, ZVUK USB, Mic-in, USB-C, port pro sluchátka/náhlavní soupravu
- Barva: Černá
- Provedení: BasXPort
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.