D-Link GO-SW-16G 16-Port GIGABIT EASY DESKTOP SWITCH
1 682 Kč
1 491 Kč
1 232 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
D-Link GO-SW-16G 16-Port GIGABIT EASY DESKTOP SWITCH
Popis produktu
D-Link GO-SW-16G je 16-portový gigabitový prepínač. Je ideální řešení pro malé/domácí kanceláře (SOHO) a malé/střední firmy (SMB). Nabízí výhody větší šířky pásma Gigabit Ethernetu.
Gigabitová rychlost na každém portu
Tento switch nabízí vysokorychlostní síť s gigabitovou rychlostí na každém portu. Umožňuje rychlý přenos dat, zálohování dat, telefonování přes síť nebo streamování multimédií. Každý port podporuje také Ethernet a Fast Ethernet pro plnou zpětnou kompatibilitu.
Inovativní design
Switch je vybaven elegantním plastovým krytem a je bez ventilátoru, což zajišťuje tichý provoz. Díky kompaktní velikosti se vejde prakticky kamkoliv.
Úspora energie
GO-SW-16G šetří energii několika způsoby. Nepřipojené porty jsou automaticky vypnuty a switch také zjišťuje délku připojených kabelů a podle toho nastavuje sílu vysílaného signálu.
Důraz na životní prostředí
Tento switch využívá technologii D-Link Green Ethernet pro větší úspory energie a delší životnost produktu. Splňuje také direktivu RoHS.
Technické specifikace
- 16 Gigabit Ethernet portů pro rychlý přenos dat
- Automatické nastavení připojení MDI/MDIX na všech portech
- Full/half-duplex pro Ethernet/Fast Ethernet
- Podpora velkých rámců (9216 B Jumbo Frames)
- Spotřeba energie: Power on (standby): AC input: 2.64 Watts, Power max.: AC input: 9.00 Watts
- Rozměry: 231 x 158 x 46 mm (9.1 x 6.2 x 1.8 inches)
- Hmotnost: 0.58 kg (1.28 pounds)
- Provozní teplota: 0 to 40 °C (32 to 104 °F)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.