Dahua monitor LM43-F200, 43" - 1920 x 1080, 8ms, 330nit, 1200:1, VGA / HDMI / USB, VESA, Repro
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LM43-F200 43'' FHD Monitor
> Lehký a úsporný plastový kryt
> Vhodné pro nepřetržitý provoz 24/7
> Vysoce věrné digitální zpracování pro brilantní a živé video
> 8ms rychlá doba odezvy bez rozmazání obrazu nebo duchů
> Režim duálního ovládání pomocí fyzických tlačítek a infračerveného dálkového ovládání
> Nízká spotřeba energie, dlouhá životnost
Specifikace
Model | |
---|---|
Model | DHI-LM43-F200 |
Zobrazení | |
Velikost obrazovky | 43" |
Poměr stran | 16:9 |
Rozlišení | 1920×1080 (FHD) |
Podsvícení | LED |
Jas | 330 cd/m2 |
Kontrast | 1200:1 |
Barvy displeje | 16.7M (8bit) |
Pozorovací úhel | 178° / 178° |
Doba odezvy | 8ms |
Obnovovací frekvence | 60Hz |
Rozhraní | |
Vstup | VGA(D-Sub)×1, HDMI×1 , USB×1 |
Reproduktor | 4W×2 |
Obecné informace | |
Napájení | AC100~240V (+/-10%), 50/60 Hz |
Spotřeba (standardní) | 75W |
Spotřeba (pohotovostní režim) | <=0.5W |
Typ | Interní |
Hmotnost produktu | 7.4kg |
Hmotnost balení | 9.5kg |
Šířka rámečku | 12.7mm (Vrchní / Strany), 20.1mm (Spodní) |
Montáž na stěnu | 400×200 mm |
Rozměry bez standardu | 968.7×564.7×72.9mm (Š×V×H) |
Rozměry balení | 1079×652×129mm (Š×V×H) |
Pracovní podmínky | |
Teplota | 0°C ~ 40°C |
Vlhkost | 20% ~ 85% |
Příslušenství | |
Volitelně | Závěsný držák |
Certifikáty | |
Certifikáty | CE / FCC |
Co je v krabici
- Kabel HDMI
- Napájecí kabel
- Dálkové ovládání
- Podstavec
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.