DELL LCD P2422H - 23.8\"/IPS/LED/FHD/1920x1080/16:9/60hz/8ms/1000:1/250 cd/m2/HDMI/DP/VGA/Pivot/VESA/3YNBD
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL LCD P2422H Monitor
EAN: 5397184505175
Technické parametry
Typ zariadenia: White LED edgelight system
Panel Type: In-Plane Switching Technology
Rozlíšenie: 1920 x 1080 at 60 Hz
Jas: 250 cd/m2 (typical)
Odozva monitoru: 5 ms typical (Fast) (gray to gray)
Screen Coating: Anti-Glare
Pomer strán: 16:9
Uhlopriečka a pixel pitch
Uhlopriečka: 23.8 inches
Pixel Pitch: 0.2745 mm x 0.2745 mm
Kontrast a podpora farieb
Kontrast: 1000:1 (typical)
Podpora farieb: 16.7 Million
Position Adjustments
- Nastaviteľná výška: 150 mm
- Náklon: -5° na 21°
- Natáčanie: -45° na 45°
- Pivot: Áno
- VESA: Áno
Podsvietenie
Podsvietenie: WLED
Rozmery a váha
So stojanom: Šírka: 53.8 cm - Hĺbka: 18 cm - Výška: 49.5
Bez stojanu: Váha: 3.3 kg
Konektivita
- 1 x HDMI 1.4 (HDCP 1.4)
- 1 x DisplayPort 1.2 (HDCP 1.4)
- 1 x VGA
- 1 x SuperSpeed USB 5 Gbps (USB3.2 Gen 1) upstream
- 4 x SuperSpeed USB 5 Gbps (USB3.2 Gen 1)
Ostatné
Kábel súčastou balenia: 1 x DisplayPort cable - DisplayPort to DisplayPort - 6 ft, 1 x USB 3.2 Gen 1 upstream cable
Vesa: Áno (100 x 100 mm)
Security: Security lock slot (cable lock sold separately)
Technická podpora
Slovenská republika: +421 2 5750 83 03
DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
Česká republika: +420 225 772 711
DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Link na výrobcu: DELL
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.