DELL NTB Latitude 7440/i7-1365U/16GB/512GB SSD/14.0\" FHD+ Touch2-in-1/IR Cam & Mic/Intel Iris Xe/W11P/3Y PS NBD
51 786 Kč
42 619 Kč
35 222 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL NTB Latitude 7440
Procesor: Intel Core™ i7-1365U, 10 cores, až 5.2 GHz Turbo.
Paměť: 16 GB, LPDDR5, 4800 MT/s, integrovaná.
Disk: 512GB M.2 PCIe NVMe Solid State Drive, Class 35.
Displej
2-in-1, 14.0" FHD (1920x1080), Touch, WVA, 300 nits, FHD IR Cam+IP, WWAN, AL, Pen support.
Grafická karta
Intel Iris Xe Graphics, i7-1365U vPro Processor, 16GB LPDDR5 Memory.
Cam/Mic
FHD/IR Camera s ExpressSign-In + Intelligent Privacy, Temporal Noise Reduction, Camera Shutter, Mic.
Pripojenie
Intel Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, Bluetooth wireless card.
Klávesnica
Czech & Slovakian (MUI) battery-saving mini LED backlit keyboard, 80-key.
Batérie a napájanie
3-cell, 57 Wh, Express Charge™ Capable, Express Charge Boost™ Capable, 65W AC adapter, USB Type-C, TCO Gen9 compliant.
Operačný systém
Windows 11 Pro, English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak.
Farba
Grey.
Záruka
3Y ProSpt.
Konektivita
- External uSIM card tray (WWAN only)
- Universal Audio Jack
- 2 USB 3.2 Gen 1 Type-A port, USB 3.2 Gen 1 Type-A port with PowerShare
- Wedge-shaped lock slot
- HDMI 2.0
- 2 USB Type-C Thunderbolt™ 4.0 with Power Delivery & DisplayPort 1.4
- Smart card reader (Optional)
Rozmery a hmotnosť
Height (front): 0.67 in. (17.1 mm)Height (rear): 0.72 in. (18.21 mm)2. Width: 12.32 in. (313 mm)3. Depth: 8.77 in. (222.75 mm)
Váha: 1.53 kg
Podpora
Slovenská republika: DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03, DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
Česká republika: DELL Technická podpora: +420 225 772 711, DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Výrobce
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.