DELL PC OptiPlex Micro 7010 MFF/TPM/i5-13500T /8GB/256GB SSD/90W Type-C/WLAN/vPro/Kb/Mouse/W11 Pro/3Y PS NBD
16 456 Kč
14 448 Kč
11 940 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL PC OptiPlex Micro 7010 MFF/TPM/i5-13500T
Chassis: OptiPlex Micro s 35W CPU a TPM.
Procesor: 13. generace Intel Core™ i5-13500T (24 MB cache, 14 jader, 20 vláken, 1.60 GHz až 4.60 GHz Turbo, 35W).
Paměť a pevný disk
Paměť: 8 GB, 1 x 8 GB, DDR4.
Pevný disk: 256 GB, M.2 2230, PCIe NVMe, SSD, třída 35.
Bezdrátové připojení a napájecí zdroj
Bezdrátové připojení: Intel Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, Bluetooth bezdrátová karta, interní anténa.
Napájecí zdroj: 90W adaptér A/C.
Klávesnice a myš
Klávesnice: Dell Wired Keyboard-KB216 - slovenská (QWERTZ) - černá.
Myš: Dell Optical Mouse-MS116 - černá.
Operační systém
Operační systém: Windows 11 Pro, anglický, český, maďarský, polský, slovenský.
Intel vPro Enterprise
vPro: Intel vPro Enterprise.
Servis
Servis: 3Y ProSpt.
Konektivita
- Tlačítko napájení
- Indikátor aktivity pevného disku
- Univerzální audio port
- USB 3.2 Type-A Gen 1
- Možnost připojení externí antény
- RJ45 Ethernet port
- Možnost připojení volitelného modulu
- USB 2.0 Type-A s inteligentním napájením
- USB 2.0 Type-A
- USB 3.2 Type-A Gen 1
- Slot pro Kensington zabezpečovací kabel a očko pro zámek
- HDMI 1.4b
- DP 1.4a
- Napájecí konektor
Rozměry a hmotnost
Rozměry: Šířka: 36 mm, Hloubka: 178 mm, Výška: 182 mm.
Hmotnost: Minimální: 1.07 kg, Maximální: 1.31 kg.
Podpora
Slovensko: DELL technická podpora: +421 2 5750 83 03, DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81.
Česká republika: DELL technická podpora: +420 225 772 711, DELL ProSupport Česká republika: +420 225 772 969.
Odkaz na výrobce
DELL OptiPlex Micro 7010 MFF
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.