DELL PC Precision 3660 MT/500W/TPM/i7-13700/16GB/512GB SSD/Integrated/DVD RW/vPro/Kb/Mouse/W11 Pro/3Y PS NBD
33 436 Kč
29 231 Kč
24 158 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL PC Precision 3660 MT
EAN: 5397184842645
Technické specifikace
Procesor: 13. generace Intel Core™ i7-13700, Turbo až 5.20 GHz
Paměť: 16 GB, DDR5, 4400 MHz
Úložiště: 512 GB, M.2, PCIe NVMe, SSD, Class 40
Grafika: Integrovaná grafika Intel
Optická mechanika: 8x DVD+/-RW 9.5mm
Klávesnice a myš
Klávesnice: Dell Wired Keyboard-KB216, slovenská (QWERTZ), černá
Myš: Dell Optical Mouse-MS116, černá
Operační systém
Operační systém: Windows 11 Pro, anglicky, česky, maďarsky, polsky, slovensky
vPro: Intel Management Engine s vPro
Barva
Barva: Černá
Servis
Servis: 3Y ProSpt
Konektivita
- Optická mechanika (volitelná)
- Tlačítko napájení
- Audio-mic combo (3.5mm) jack
- (2) USB 3.2 Type-A Gen 1 (5Gbps)
- USB 3.2 Type-C Gen2 (10Gbps) pouze data
- USB 3.2 Type-C Gen 2x2 (20Gbps) pouze data
- Čtečka SD karet 4.0
- Audio výstup (3.5mm jack)
- (2) DP1.4++ HBR2
- (2) USB 3.2 Type-C Gen2 (10Gbps) s dodávkou energie
- (2) USB 3.2 Type-A Gen2 (10Gbps)
- (2) USB 2.0 Type-A
- RJ45 i219 LAN (1G) - volitelné
- Napájecí konektor
- LED indikátor
- Volitelný video port (VGA HD15, HDMI 2.0, DP++ 1.4 HBR3, USB Type-C s DP-Alt mode DP 1.4 HBR2)
Rozměry a hmotnost
Výška: 369.0 mm
Šířka: 173.0 mm
Hloubka: 420.0 mm
Začáteční hmotnost: 8.5 kg
Technická podpora
Slovenská republika: +421 2 5750 83 03
Česká republika: +420 225 772 711
ProSupport Slovenská republika: +421 2 5750 69 81
ProSupport Česká republika: +420 225 772 969
Link na výrobce: DELL
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.