DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF/260W/TPM/i5-13500/16GB/512GB SSD/Integrated/vPro/Kb/Mouse/W11 Pro/3Y PS NBD
23 699 Kč
18 511 Kč
15 298 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL PC OptiPlex Plus 7010 SFF
OptiPlex Plus 7010 SFF je vybavený s 260W Bronze Power Supply a technologií TPM.
Procesor
13. generace procesoru Intel Core™ i5-13500 s 6+8 jádry a frekvencí 2.5GHz až 4.8GHz.
Paměť
Paměť o velikosti 16 GB, rozdělená do 2 modulů po 8 GB, typu DDR5.
Úložiště
512 GB úložiště typu M.2 2230, PCIe NVMe, SSD, Class 35.
Grafika
Integrovaná grafika Intel Graphics.
Klávesnice a myš
V balení najdete Dell Wired Keyboard-KB216 a Dell Optical Mouse-MS116, obě v černé barvě.
Operační systém
PC je vybaven operačním systémem Windows 11 Pro v jazycích angličtina, čeština, maďarština, polština, slovenština.
vPro
Podpora technologie Intel vPro Enterprise.
Barva
PC je v elegantní černé barvě.
Servis
3Y ProSpt - 3 roky profesionální podpory.
Konektivita
- 1x Power Button
- 1x Hard-disk drive activity light
- 1x SD card reader (optional)
- 1x Universal audio port
- 6x USB 2.0
- 1x USB 2.0 with PowerShare
- 4x USB 3.2 Gen 2
- 1x USB 3.2 Gen 2x2 Type-C
- 1x Re-tasking line-out/line-in audio port
- 3x DisplayPort 1.4a
- 1x RJ-45 Ethernet
- 2x Expansion Cards Slots
- 1x Power Cord Connector
- 1x Power Supply Diagnostic Light
- 1x Release latch
- 1x Security-cable slot
- 1x Padlock ring
Rozměry a hmotnost
Šířka: 3.65 in. (92.60 mm), hloubka: 11.53 in. (292.80 mm), výška: 11.42 in. (290.00 mm).
Minimální hmotnost: 8.1 lbs. (3.68 kg), maximální hmotnost: 10.72 lbs. (4.87 kg).
Podpora
Slovenská republika: DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03, DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81.
Česká republika: DELL Technická podpora: +420 225 772 711, DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969.
Výrobce
Pro více informací navštivte web výrobce: DELL.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.