Dyson V12 Detect Slim Absolute 2023, akumulátorový vysavač, iluminační technologie, 3 režimy, LCD displej
14 680 Kč
14 650 Kč
12 107 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Dyson V12 Detect Slim Absolute 2023
Akumulátorový vysavač pro všestranný úklid
Dyson V12™ Detect Slim Absolute je navržen pro účinný úklid podlah, těžko přístupných míst a matrací.
Iluminační podlahová hubice
25 cm široká podlahová hubice s měkkou nylonovou tkaninou a antistatickými uhlíkovými vlákny odstraňuje prach z tvrdých podlah a užších mezer.
Hubice s kónickým kartáčem
Sbírá dlouhé vlasy a chlupy domácích mazlíčků. Vlasy se svinou a nasají do sběrné nádoby.
Tři výkonové režimy
Režim Auto, Eco a Boost pro různé potřeby úklidu.
Bezdotykové vyprazdňování sběrné nádoby
Hygienický vyhazovací mechanismus vytlačí prach a nečistoty jedním pohybem do odpadkového koše.
LCD displej
Displej poskytuje informace o výkonu, životnosti baterie a nutnosti údržby.
Specifikace
- Typ vysavače: Bezsáčkový, Tyčový, Cyklónový
- Typ povrchu: Všechny druhy podlah
- Určení: Pro alergiky, Na zvířecí chlupy, Antibakteriální
- Typ úklidu: Vysávání, Suché čištění
- Napájení: Aku
- Typ baterie: Li-ion
- Doba nabíjení: 4 h
- Doba provozu: 60 min
- Typ filtru: HEPA filtr
- Objem sběrné nádoby: 0,35 l
- Materiál: Plast
- Rozměry: 25 x 124 x 26 cm
- Hmotnost: 2,37 kg
Vlastnosti a příslušenství
- Typ ovládání: Na těle
- Materiál trubice: Plast
- Vlastnosti: Regulace výkonu
- Hubice: Na čalounění, Podlahová, Štěrbinová
- Nabíjecí výbava: Akumulátor, Nabíjecí adaptér
- Kartáče: Na čalounění, Motorizovaný, Rotační
- Další příslušenství: Držák na zeď
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.