Dyson Gen5detect Absolute vysavač tyčový vysavač, akumulátorový, 660 W, HEPA filtr, LED displej
20 125 Kč
19 998 Kč
16 527 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Dyson Gen5detect Absolute: Vysavač nové generace
Dyson Gen5detect Absolute je tyčový vysavač, který se vyznačuje moderními technologiemi a ergonomickým designem.
Vysoký sací výkon a pokročilá HEPA filtrace
Vysavač disponuje vysokým sacím výkonem 280 aW. Díky pokročilé HEPA filtraci zachytí 99,9% virů a prachu.
Inteligentní detekce prachu a úprava výkonu
Speciální paprsek světla odhalí až dvakrát více neviditelného prachu. Piezoelektrický snímač určuje velikost detekovaných částic a vysavač podle toho upravuje svůj výkon.
Detailní barevný LCD displej
Na LCD displeji se zobrazují údaje o velikosti detekovaných částic. Díky tomu zjistíte, že je vaše podlaha doopravdy čistá.
70 minut nepřetržitého vysávání
Vysokokapacitní baterie umožňuje až 70 minut nepřetržitého používání. To vám umožní uklidit celou domácnost na jedno nabití.
Široké množství příslušenství
- Podlahová kubice Digital Motorbar
- Podlahová hubice Fluffy Optic
- Nabíjecí úchyt na stěnu
- Štěrbinová a prachová hubice
- Hubice s kónickým kartáčem
- Kombinovaná hubice
Technické specifikace
Typ vysavače: Bezsáčkový, Tyčový, Cyklónový
Typ povrchu: Všechny druhy podlah
Typ napájení: Aku
Typ baterie: Li-ion
Doba nabíjení: 4,5 h
Doba provozu: 70 min
Napětí baterie: 25,2 V
Typ filtru: HEPA filtr
Příkon: 660 W
Objem: 0,77 l
Hmotnost: 3,5 kg
Šířka: 28 cm
Výška: 128 cm
Hloubka: 25 cm
Barva: Fialová, Šedá
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.