Dyson V15s Detect Submarine akumulátorový vysavač, tyčový, mokré vytírání, LCD displej, vícestupňová filtrace
22 287 Kč
18 419 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Dyson V15s Detect Submarine
Tyčový vysavač Dyson V15s Detect Submarine™ představuje skutečnou multifunkčnost v úklidu. S jeho pomocí můžete nejen vysávat, ale i mokře vytírat tvrdé podlahy.
Výkonnost a výdrž
Vysavač disponuje sacím výkonem 240 aW. Jeho baterie Li-Ion je schopna vydržet v nepřetržitém provozu až 60 minut.
Universální použití
Produkt je vhodný pro všechny typy podlahy, od parket, přes dlažbu a lino, až po koberce. Ergonomické provedení usnadňuje úklid ve výšce i na podlaze.
Výměna hubice a ruční režim
Vyměňte hubici během okamžiku nebo z tyčového vysavače udělejte ruční pro úklid malého nepořádku.
Motorizovaný mokrý válec
Motorizovaný mokrý válec dokáže odstranit zaschlé skvrny, rozlité tekutiny i neviditelný prach s dokonalou pečlivostí.
Inteligentní technologie
Inteligentní technologie hloubkově čistí různé povrchy. S hubicí Fluffy Optic™ se světelným paprskem odhalíte i neviditelný prach.
Univerzální podlahová hubice Motorbar™
Univerzální podlahová hubice Motorbar™ je ideální pro tvrdé podlahy i koberce. Speciální nylonové štětiny brání namotávání vlasů na kartáč.
Hygienické vyprázdnění prachové nádoby
Zkuste hygienické vyprázdnění prachové nádoby díky unikátnímu mechanismu. Cyklónová technologie má 14 uspořádaných cyklón s odstředivou silou až 100 000 G.
Specifikace
- Sací výkon: 240 AW
- Objem sběrné nádoby: 0,77 l
- Filtrace celého přístroje
- Doba chodu: Až 60 minut
- Výkon motoru: 125 000 ot/min
- Rozměry: 1246 x 268 x 253 mm (v x š x h)
- Hmotnost: 4,1 kg
Co je v krabici
- Vysavač V15s Detect
- Trubice
- Submarine™ hubice s mokrým rotačním kartáčem pro mokré vytírání
- Inteligentní podlahová hubice Digital Motorbar™ s technologií proti namotávání vlasů
- Iluminační podlahová hubice Fluffy Optic™ na parkety a hladké podlahy
- Hubice s kónickým kartáčem
- Kombinovaná kartáčová hubice
- Štěrbinová hubice
- Nabíjecí adaptér
- Úchyt na stěnu
- Odkapávací miska
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.