Elatec RFID čtečka TWN4, Legic NFC, 125kHz/13, 56MHz, USB, černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ada TWN4 od firmy Elatec je vylepšenou verzí předchozích snímačů. Díky této řadě se již nemusíte omezovat výběrem typů transpondérů, tak jako u většiny ostatních snímačů. Multifrekvenční RFID snímač pro čtení a zápis je kompatibilní s více než 60 nejčastějšími technologiemi RFID, které jsou v současné době používány po celém světě, a to jak z pásem s nízkou frekvencí (LF), tak z vysokofrekvenčních (HF), včetně NFC.
Popis
Elatec TWN4 umožňuje uživatelům číst a zapisovat téměř všechny tagy a čipy na frekvencích 125kHz, 134,2kHz a 13,56 MHz. Podporuje všechny hlavní transpondéry od různých dodavatelů, jako jsou ATMEL, EM, ST, NXP, TI, HID, LEGIC, INSIDE atd. a ISO normy jako ISO14443A, ISO14443A-4 (T = CL), ISO14443B, ISO14443B-4 (T = CL), ISO15693, ISO18092 / ECMA-340 (NFC).
Generace snímačů TWN4 je přímým následovníkem úspěšné řady TWN3, je dodávána ve stejných rozměrech. Snímač podporuje komunikaci přes USB a jeho čtecí vzdálenost je až 10 cm v závislosti na typu tagu/čipu.
Speciální funkce:
•Výkonné SDK pro psaní aplikací, které jsou prováděny přímo na čtečce
•Aktualizace firmwaru
•Paměť na desce 18 kB
•Podpora přímých čipových příkazů
•Dva integrované SAM sockety (Secure Access Module), CCID a PC / SC 2.01
•Vyhrazená expanzní sběrnice pro připojení LCD, velkokapacitního úložiště atd.
•2 GPIO
•Podporuje rychlou centralizovanou (re) konfiguraci přes síťové a bezdrátové rozhraní s kartou TWN4 CONFIG
•3D stavební data (STEP) k dispozici na vyžádání
Technický popis
Funkcionalita a ovládání | |
---|---|
Komunikační rozhraní | USB, TTL |
Čtecí/zapisovací vzdálenost | 10cm |
Frekvence | 13.56 MHz, 125 kHz |
Antény, anténní vstupy | integrovaná RFID anténa |
Elektrické | |
Napájení | 4,3 V - 5,5 V |
Mechanické | |
Rozměry | Šířka: 56mm, Výška: 14mm, Délka: 88mm |
Váha | 120g |
Materiál | ABS plast |
Barva | černá |
Prostředí | |
Provozní teplota | -25 až 80°C |
Skladovací teplota | -45 až 85°C |
Relativní vlhkost (nekondenzující) | 5 až 95% |
Ostatní | |
Certifikace | RoHS, CE, FCC, IC, MIC, KCC, ANATEL |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.