ELO dotykový monitor 1715L 17" AT (Resistive) Single-touch USB/RS232 rámeček VGA Gray

- 18%

ilustrační foto

ELO dotykový monitor 1715L 17
Obj. číslo
3298400
OEM
E603162
Výrobce
Elo Touch
Věrnostní body: 1039
4 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Dotykový monitor ELO 1715L AccuTouch

Stolní 17" varianta dotykového řešení užívaná hlavně v kancelářských aplikacích, ale lze jej s úspěchem instalovat i do vyrobních linek nebo lékáren, potravinářského průmyslu, atd...

Specifikace monitoru:

Barva Černá
Typ displeje Aktivní matice TFT LCD
Velikost displeje 17" diagonálně
Poměr stran 5:4
Rozměry Šířka: 391mm; Výška (vč. základny): 366mm; Hloubka (vč. základny): 203mm
Optimální rozlišení 1280x1024
Barvy 16,2 mil.
Jas (LCD panel) 230 cd/m2
Jas s dot. panelem 258 cd/m2
Doba odezvy 25ms
Kontrastní poměr 450: 1
Zorný úhel 140°/120°
Vstupní video formát RGB analogový
Video vstup Mini D-sub 15-pinový VGA
Dotyk vstup USB, Serial
Frekvence Vodorovná: 31.5 - 80 kHz, Svislá: 56.3 - 75 Hz
Výkon 50 Watt
Napájení interní zdroj + 12VDC±5%
Vstupní napětí 100 - 240 VAC, 50/60 Hz
Teplota Provozní: 0° C až 40° C, Skladovací: -20° C až 60° C
Vlhkost Operační: 20% - 80%, Skladovací: 10% - 90%
Hmotnost Skutečná: 6.9 kg, Přepravní: 9.6 kg
Záruka 3 roky
Možnosti instalování Odnímatelný podstavec, 100 mm VESA upevnění na stěnu

Použití pro ovládání: bříško prstu, rukavice, plastiková karta, plastová tužka, nehet

Výhody:
" Elo kvalita za nízkou cenu
" Stvořeno k dotyku od základu: velmi stabilní naklápěcí základna; ovládací panel po stranách (proti nechtěným změnám nastavení), není vidět z pozice zákazníka a nevytváří tak rušivý dojem
" Prostorově nenáročný, flexibilní a spolehlivý
" Nejmodernější technologie APR
" Z výroby utěsněný proti prachu a špíně, tekutině
" Funguje jako stolní monitor nebo může být přichycen na stěnu, VESA standard
" Celosvětové rozšíření a certifikáty
" 3-letá záruka


Použití:
" Pokladní systémy
" Samoobslužné objednávací systémy
" Věrnostní systémy
" Servisní systémy s využitím dotykové obrazovky
" Samoobslužné informační systémy
" Interaktivní reklamní a výstavní systémy
" Zákaznické vstupní a výstupní odbavení

Parametry

Druh zboží
Rozhraní
Provedení
Rozlišení displeje
Dotyková vrstva
Typ dotykové vrstvy
Výrobce
Úhlopříčka obrazovky (")

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29139 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.