EPSON projektor EB-FH52, 1920x1080, 4000ANSI, 16000:1, VGA, HDMI, WiFi, Miracast
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON projektor EB-FH52
Prezentace v plném rozlišení Full HD 1080p.
Tento stylový projektor je ideální pro kanceláře a různá pracovní prostředí.
Bezdrátové promítání
Promítejte jasný obraz s rozlišením Full HD a podporou obnovovací frekvence 240 Hz.
Technologie 3LCD
Užijte si stejně vysoký bílý i barevný světelný výstup.
Kontrastní poměr
16 000 : 1 pro hluboké a bohaté odstíny černé barvy a syté stíny.
Streamování a sdílení připojení
Vestavěné bezdrátové připojení a screen mirroring.
Úspora nákladů
Životnost lampy až 12 000 hodin v úsporném režimu.
Všestrannost a flexibilita
Promítání z různých zdrojů prostřednictvím vstupu HDMI nebo mobilního připojení.
Specifikace
- Projekční systém: Technologie 3LCD
- Barevný světelný výstup: 4.000 lumenů
- Bílý světelný výstup: 4.000 lumenů
- Rozlišení: Full HD 1080p, 1920 x 1080, 16 : 9
- Kontrastní poměr: 16.000 : 1
- Zdroj světla: lampa
- Životnost lampy: 5.500 h životnost, 12.000 h v úsporném režimu
Připojení přes USB 2.0 typu A, USB 2.0 typu B, bezdrátovou síť LAN IEEE 802.11 b/g/n (WiFi 4), VGA vstup, HDMI vstup (2x), kompozitní vstup, audiovstup, cinch, Miracast.
Provozována na napájení AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz.
Spotřeba energie: 327 W, 225 W (ekonomický), 0,3 W (pohotovostní režim).
Rozměry výrobku: 309? x 282 x 90 mm (šířka x hloubka x výška)
Hmotnost výrobku: 3,1 kg
Záruka
36 měsíců u dodavatele, lampa: 36 měsíců nebo 1.000 h
Co je v krabici
- Hlavní zařízení
- Napájecí kabel
- Dálkové ovládání vč. baterií
- Sada uživatelských příruček
- Záruční dokumenty
- Přepravní pouzdro
- Úvodní příručka
- Kabel HDMI 1,8 m
Rozměry balení: Šířka: 38,5 cm, Výška: 17 cm, Délka: 39 cm, Váha: 4,77 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.