EPSON projektor EB-L770U, 1920x1200, 7000ANSI, 2.500.000:1, USB, HDMI
99 778 Kč
94 240 Kč
77 885 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON Projektor EB-L770U
Produktové číslo: 8715946712956
Vysoce kvalitní laserový projektor
EPSON EB-L770U je kompaktní laserový projektor s technologií 3LCD pro ostrý a plynulý obraz v rozlišení 4K.
Jas a rozlišení
Jas 7 000 lumenů zaručuje ostré obrazy a živé barvy i v plně osvětlených místnostech. Rozlišení 4K poskytuje vynikající čistotu obrazu.
Konektivita a instalace
Projektor nabízí volitelné bezdrátové nebo kabelové připojení a HDBaseT. Jeho lehké a kompaktní provedení umožňuje snadnou a flexibilní instalaci.
Velký obraz a 360stupňová instalace
Projektor umožňuje škálovatelný obraz o velikosti až 500 palců a podporuje 360stupňovou instalaci bez snížení kvality zobrazení.
Technické specifikace
- Technologie: 3LCD
- Rozlišení: WUXGA
- Kontrastní poměr: Přes 2.500.000 : 1
- Zdroj světla: Laser
- Korekce lichoběžníku: Manuální vertikální: ± 30 °, Manuální horizontální ± 30 °
- Rozhraní: USB 2.0-A, USB 2.0 typ B (pouze servis), RS-232C, HDMI vstup (2x), HDMI výstup, HDBaseT
Bezpečnost a pokročilé funkce
Projektor je vybaven Kensington ochranou, otvorem pro visací zámek, otvorem pro bezpečnostní kabel, zámkem jednotky bezdrátové sítě LAN a ochranou heslem.
Obecné informace
- Spotřeba energie: 366 W, 277 W (ekonomický), 0,5 W (pohotovostní režim)
- Napájení: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz
- Rozměry výrobku: 440 x 304 x 122 mm (šířka x hloubka x výška)
- Hmotnost výrobku: 8,5 kg
Záruka a balení
Projektor je dodáván s 36 měsíční zárukou u dodavatele. Balení obsahuje kryt kabelu, hlavní zařízení, dálkové ovládání vč. baterií, uživatelskou příručku a záruční dokument.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.