EPSON projektor EB-L775U, 1920x1200, 7000ANSI, 2.500.000:1, USB, HDMI
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON Projektor EB-L775U
Objevte jas a kvalitu obrazu s laserovým projektorem EB-L775U od Epson.
Klíčové vlastnosti
- Jas: 7 000 lumenů
- Rozlišení: 4K
- Konektivita: USB, HDMI, HDBaseT
- Velikost obrazu: Až 500 palců
- Instalace: 360stupňová
O produktu
EPSON EB-L775U je kompaktní laserový projektor s technologií 3LCD, který poskytuje ostrý a plynulý obraz v rozlišení 4K. Ideální pro vzdělávání, podniky a návštěvnické atrakce.
Technologie
Projekční systém tohoto projektu je založen na technologii 3LCD. LCD panel je 0,67 palců s C2 Fine. Projektor má barevný světelný výstup 7.000 lumenů a bílý světelný výstup 7.000 lumenů. Rozlišení je WUXGA s technologií 4K. Kontrastní poměr je přes 2.500.000 : 1.
Zdroj světla
Zdrojem světla je laser s trvanlivostí 20.000 hodin při vysoké intenzitě a 30.000 hodin při ekonomickém režimu.
Optika
Projekční poměr je 1,35 - 2,20:1 s manuálním zoomem. Objektiv je optický s manuálním Lens shift. Úhlopříčka promítaného obrazu je 50 až 500 palců.
Připojení
Projektor je vybaven USB 2.0-A, USB 2.0 typ B (pouze servis), RS-232C, HDMI vstup (2x), HDMI výstup, HDBaseT. Podporuje připojení chytrých zařízení Ad-hoc / infrastruktura.
Bezpečnost a funkce
Projektor má Kensington ochranu, ochranu heslem, otvor pro bezpečnostní kabel a zámek jednotky bezdrátové sítě LAN. Podporuje 2D barevné režimy a má mnoho dalších funkcí a vlastností.
Obecné informace
Spotřeba energie je 366 W, 277 W (ekonomický), 0,5 W (pohotovostní režim). Rozměry výrobku jsou 440 x 304 x 122 mm (šířka x hloubka x výška) a hmotnost 8,5 kg. Záruka je 36 měsíců u dodavatele.
Co je v krabici
Kryt kabelu, hlavní zařízení, dálkové ovládání vč. baterií, uživatelská příručka, záruční dokument.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.