EPSON tiskárna ink EcoTank L8050, A4, 1440x5760dpi, 25ppm, Wi-Fi
10 330 Kč
10 097 Kč
8 345 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON tiskárna ink EcoTank L8050
Výkonná a úsporná, ideální pro tisk fotografií formátu A4.
Nízké náklady na tisk
S vyměnitelnými lahvičkami s inkoustem vytisknete až 2 100 fotografií.
Vysoká rychlost tisku
Tiskněte fotografie o rozměrech 10×15 cm za pouhých 12 sekund.
Snadné doplňování inkoustu
Inkoustová nádržka umístěná vpředu pro jednoduché doplňování inkoustu.
Mobilní tisk a připojení
USB, Wi-Fi, Wi-Fi Direct, Epson Smart Panel.
Technické specifikace
- Metoda tisku: Tisková hlava Epson Micro Piezo™.
- Rozlišení tisku: 5.760 x 1.440 dpi.
- Počet barev: 6 barev.
- Rychlost tisku: 22 Str./min Černobíle, 22 Str./min Barevně.
Barvy
- Černá [Dye]
- Azurová [Dye]
- Světle azurová [Dye]
- Žlutá [Dye]
- Purpurová [Dye]
- Světle purpurová [Dye]
Formáty papíru
- A4
- A5
- A6
- B5
- C6
- DL
- Letter
- Plastové karty
Duplexní tisk
Manuální.
Obecné informace
- Spotřeba energie: 0,6 W (úsporný režim), 19 W (tisk), 4,4 W Připraveno, 0,2 W (vypnutí).
- Rozměry a hmotnost: 403 x 369 x 149 mm, 6 kg.
- Kompatibilní operační systémy: Mac OS X 10.9.5 or later, Windows 10, Windows 11, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, atd.
- Rozhraní: Bezdrátová síť LAN IEEE 802.11a/b/g/n, Wi-Fi Direct.
- Záruka: 12 měsíců u dodavatele, 50.000 Stran.
Co je v krabici
- 6 samostatných 70ml lahviček s inkoustem
- Driver and Utilities (CD)
- Hlavní zařízení
- Napájecí kabel
- Návod k instalaci
- Záruční dokument
Rozměry balení
Šířka: 45 cm, Výška: 42 cm, Délka: 26,5 cm, Váha: 8,88 kg.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.