EPSON TM-T88VI pokladní tiskárna, RS232/USB/LAN, buzzer, černá, se zdrojem
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EPSON TM-T88VI pokladní tiskárna
Spolehlivá a rychlá tiskárna účtenek s možností mobilního připojení. Ideální pro obchody, bary a restaurace.
Všestrannost
Tiskárna účtenek Epson TM-T88VI nabízí využití webových a mobilních řešení POS beze ztráty funkčnosti tradičního počítačového systému.
Výkon a nízké provozní náklady
Model TM-T88VI nabízí výkon díky rychlosti tisku až 350 mm/s a vynikající spolehlivost. Funkce zpětného podávání papíru pomáhá snižovat provozní náklady.
Flexibilní možnosti připojení
Funkce Server Direct Print umožňuje tiskárně TM-T88VI tisknout přímo z webového serveru. Podpora technologie NFC usnadňuje spárování mobilních zařízení.
Kompaktní provedení
Model TM-T88VI má stejnou plochu základny jako model TM-T88V. Je k dispozici v černé i bílé barvě.
Technické specifikace:
- Metoda tisku: Termální řádkový tisk
- Technologie: Termotisk
- Rychlost tisku: 350 mm/s
- Sada tiskových znaků: ANK
- Kapacita sloupce účtenka: Šířka papíru 80 mm, 58 / 80
- Výška písma: 12 mm (Š) x 24 mm (V) / 99 mm (Š) x 24 mm (V)
- Znaková sada: 95 alfanum., 18 mezinár., 128 x 43 grafika
- Hustota bodů: 180 dpi x 180 dpi
- Tiskové znaky: Text (vč. Euro symbolu), Grafika, Čárový kód
- Typy papíru: Účtenka
- Tloušťka papíru: 48 mm - 80 mm
- Formát papíru papírová role: 79,50 ± 0,50 (Š) mm x prům. 83,00 mm,57,50 ± 0,50 (Š) mm x prům. 83,00 mm
Připojení:
- Rozhraní: USB 2.0 typu A, USB 2.0 typu B, RS-232, Ethernetové rozhraní, bezdrátová síť LAN IEEE 802.11 b/g/n (WiFi 4) (volitelně), bezdrátová síť LAN IEEE 802.11a/b/g/n (volitelně), Otvírání zásuvky
Provozní podmínky:
- Vlhkost vzduchu: Provoz 10% - 90%
- Teplota: Provoz 5° C - 45° C, skladování -10° C - 50° C
Spolehlivost:
- 70.000.000 Střední počet cyklů mezi poruchami (řádky), 360.000 Střední doba mezi poruchami (hodiny)
- Životnost řezačky: 3.000.000 řezů
- Životnost tiskárny: 20.000.000 řádků
- Životnost tiskové hlavy: 200 km - 200.000.000 impulzů
Další specifikace:
- EMC normy: Označení CE, EN55024
- Bezpečnostní normy: UL, CSA
- Vyměnitelné rozhraní: Ano
- NFC: Dostupná technologie NFC
- Řezačka: Dílčí řez
Senzory:
- Senzor blížícího se konce papíru, Senzor otevření krytu, Senzor papíru
Obsah dodávky:
- Kryt konektoru, Hlavní zařízení, PS-180 a AC kabel, Oddělovač papíru, Kryt vypínače, Papírové role, Návod k instalaci, Záruční dokument
Záruka:
48 měsíců u dodavatele
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.