Epson ColorWorks C3500
46 114 Kč
45 007 Kč
37 196 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tiskněte si své vlastní štítky! Tiskárna TM-C3500 umožňuje snadné přizpůsobení a tisk vašich vlastních barevných štítků. Tato tiskárna představuje ideální řešení pro tisk různých štítků na jediném zařízení, ať už se jedná o tisk štítků na obaly s barevnými logy a obrázky nebo vstupenek a identifikačních karet s důležitými čárovými kódy a informacemi o produktu. Pomůže vám také dodržet mezinárodní kritéria systému GHS ohledně chemického značení, protože štítky je možné tisknout podle potřeby bez nutnosti využití předtištěných šablon. Technologie Metoda tisku: Sériová inkoustová tiskárna Konfigurace trysek: 360 trysek pro každou barvu Barvy: Černá, Azurová, Žlutá, Purpurová Inkoustová technologie: Epson DURABrite™ Ultra Kategorie: Stolní barevná tiskárna štítků Tisk Rychlost tisku: Max. 103 mm/s při 360 x 360 dpi (šířka tisku 56 mm) Rozlišení tisku: Max. 720 x 360 dpi Šířka tisku: max. 104 mm Podporovaná média Formáty: Role (vnější průměr 4\"), Skládaný papír Šířka: Min 30 mm, Max 112 mm Typ: Nekonečný štítek, Nekonečný papír, Vyřezávané štítky, Papír s černými značkami, Štítek s černými značkami Obecné informace Rozhraní: Ethernetové rozhraní (100 Base-TX / 10 Base-T), USB 2.0 typu A Automatický ořezávač: Ano součástí dodávky Zdroj napájení: Externí Napájecí napětí: 100 ~ 240 V, 50 ~ 60 Hz Spotřeba energie: v pohotovostním režimu: Appx. 3 W, Printing: Appx. 30 W Spolehlivost: Střední počet cyklů mezi poruchami: 9.800.000 průchodech , MTBF: 88.000 hod. Teplota / vlhkost: Printing: 10~35 °C ( 20~80 % RH), Storage: -20~60 °C ( 5~85 % RH) Rozměry výrobku: 310? x 283 x 261 mm (šířka x hloubka x výška) Hmotnost výrobku: 12 kg Obsah dodávky: Síťový adaptér, Ovladače a pomocné programy (CD), Samostatné inkoustové kazety, Hlavní zařízení, Maintenance box, Papírové role, Návod k použitíParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.