Equa Smart – chytrá lahev, ocel, mramor, Pink Blush
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Equa Smart – chytrá lahev, ocel, mramor, Pink Blush
Jak by měl vypadat dokonalý obal na vodu – nejdokonalejší tekutinu? Ušlechtilé materiály, harmonické barvy, perfektní funkčnost... A mohl by ještě kontrolovat příjem tekutin?
Tak takový si konečně můžete dopřát. Chytrá lahev Equa udrží tekutinu vychlazenou nebo teplou a díky snímatelnému světelnému trackeru vás bude motivovat k optimálnímu příjmu vody.
A vážně to funguje – protože lahev Equa s jejím vzhledem, materiály a funkcemi jen tak někam neodložíte. Příjemný objem 680 ml se ukrývá v dvoustěnném plášti z nerezové oceli s víčkem z pravého mramoru odpovídající barvy.
Nejluxusnější obal vaší každodenní hydratace
Chytrá lahev Equa ve svých 680 ml zajistí nejen optimální přísun tekutin. Bude vás i motivovat ke správným návykům životosprávy. Vaše chvilky osobního prostoru Equa zpříjemní dokonalým designem a luxusními materiály.
Lahev Equa vám vylepší životosprávu
Žízeň je poslední volání vašeho těla o pomoc. Equa se rozsvítí dříve, než v těle začnou procesy související s dehydratací. Předejdete tak bolestem hlavy, únavě a celkové nepohodě. Naopak ve dnech, kdy dosáhnete správné bilance tekutin v organismu, se budete cítit lépe a vaše pleť bude zářivější!
Každý den 2 litry vody – to zná každý. Ale Equa zná a kontroluje váš optimální denní příjem vody. Chytrá lahev zohledňuje individuální potřeby hydratace. Aplikace Equa se stane vaším osobním trenérem zdravého životního stylu.
Jde to i bez smartphonu s chytrým gestem
Nemusíte být přilepení na smartphone, abyste se mohli napít. Equa s vámi bude komunikovat i bez mobilu. Jemným poklepáním na lahev zjistíte, jak na tom jste. Při pomalém rozsvícení světelné upomínky je vše v pořádku, zato při 3 bliknutích máte co dohánět.
Aplikace Equa
Doprovodná aplikace k chytré lahvi Equa je zdarma ke stažení pro chytré telefony a tablety se systémem iOS od verze 9.0 (kompatibilní se zařízením iPhone, iPad a iPod touch), nebo Android od verze 5.0.
S čím mi aplikace pomůže?
Provede vás nastavením a instalací
Na základě vašeho životního stylu a osobních údajů vám doporučí denní příjem vody
Nastavíte a ovládáte upomínkové světlo trackeru na dně lahve
Sleduje váš denní příjem vody
Umožní přístup k historii hydratace
Připomene vám dechová antistresová cvičení
Monitoruje stav nabití baterie
Shrnutí vlastností chytré lahve
Lahev je 100% nepropustná
Tělo lahve z kvalitní nerezavějící oceli
Termostatická funkce – dvojitá stěna udrží nápoj
- 24 hodin chladný
- 12 hodin horký
Hrdlo lahve má správnou velikost na kostky ledu
Matný povrch
Víko je z pravého mramoru a galvanizovaného odolného plastu
Použitý italský mramor – Palissandro Bluette Nuvolato Chiaro
Klip na víku pro snadné přenášení
Baterie vydrží až 6 měsíců
Doprovodná aplikace pro smartphony se systémem iOS a Android
Není určeno pro sycené nápoje a perlivé minerální vody
Technická specifikace
Dostupná v objemu 680 ml
Zdroj napájení trackeru: 3 VDC +/- 5 %, 250 mA
Li-ion dobíjecí baterie 3,7 V, 250mA
Micro USB kabel pro nabíjení součástí balení
Průměr 73 mm, výška 250 mm
Hmotnost samotné lahve: 420 g
Hmotnost lahve se smart trackerem: 470 g
Vnitřní prostředí: min. -10 °C, max. +90 °C
LED upomínkové světlo na spodní části lahve
Konektivita Bluetooth
Rozměry podstavce s trackerem: průměr 70 mm, výška 10,7 mm
Spodní část se silikonovou protiskluzovou úpravou
Přídavné zařízení s trackerem, baterií a světlem není voděodolné
Filosofie týmu stojícího za lahvemi Equa je jasná z hesla "Děláme to, co milujeme". To je také důvodem, proč lahve Equa musí splňovat přísné nároky na udržitelnost, detaily a kvalitu, protože když přijde na vaše tělo, počítá se každý moment . Design, funkce a materiály sledují jediný cíl – pomoci vám zaměřit se na své cíle a nalézt rovnováhu těla, mysli a vašeho prostředí.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.