Eques Digitální dveřní Wi-Fi kukátko VEIU Mini 3S
5 977 Kč
4 788 Kč
3 957 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Eques Digitální dveřní Wi-Fi kukátko VEIU Mini 3S
Bezpečí a komfort v jednom. Představujeme vám novou generaci digitálního dveřního Wi-Fi kukátka VEIU Mini 3S.
Popis zařízení
Kukátko se skládá z vnitřní části - monitoru a vnější části - kamerové jednotky. Kamera je vybavena 2MP senzorem s FULL HD 1080P rozlišením. Monitor disponuje 4.3” dotykovým IPS LCD displejem.
Okamžité spojení s návštěvou
Umožňuje nepřetržité monitorování prostoru před Vašimi dveřmi. V případě zaznamenání nechtěného pohybu zasílá notifikace do mobilní aplikace Eques.
Jednoduchá konfigurace a ovládání
Dotykový barevný displej s úhlopříčkou 4.3“ a menu v českém jazyce. Nastavování lze provádět i na dálku přímo v aplikaci Eques.
Snadná instalace
Může být zařízení nainstalováno prakticky na každé dveře. Montáž nezabere více než 10 minut bez nutnosti použití speciálního nářadí.
Automatický záznam při zazvonění a PIR
Po stisknutí tlačítka zvonku nebo detekci pohybu před dveřmi dojde k automatickému pořízení záznamu. Optika kamery se pyšní úhlem záběru 180°.
Místní úložiště na SD kartu a také na cloud
Pro ukládání snímků je určeno externí úložiště s podporou paměťové MicroSD karty až do velikosti 128 GB. Snímky jsou také ukládány do cloudového úložiště.
Baterie a nový systém pro její správu
Kukátko je vybaveno vestavěným lithiovým akumulátorem o kapacitě 5 000 mAh s výdrží až 40 dní v pohotovostním režimu.
Jednoduché spárování a Wi-Fi komunikace
Zařízení podporuje pouze Wi-Fi pásmo 2,4 GHz. Spárování zařízení s aplikací je jednoduché a probíhá přes načtení vygenerovaního QR kódu.
Technická specifikace:
- Model: VEIU Mini 3S (A30)
- Kamera: 2.0 MP, Full HD 1080P, úhel záběru 180°
- Displej: Dotykový LCD, 4.3’’, rozlišení 480 x 272
- Napájení: Lithiová baterie, 5 000 mAh
- Pohotovostní režim: Až 40 dní
- Externí paměť: Podpora MicroSD karet (až 128 GB)
- Wi-Fi: IEEE802.11 b/g/n 2.4 GHz
- Mobilní aplikace: Android verze 5.0 a vyšší, iOS 9.0 a vyšší
Montáž
Vše potřebné k montáži digitálního kukátka včetně spojovacího materiálu naleznete uvnitř každého balení.
Obsah balení
- Vnitřní LCD monitor
- Vnější kamera
- USB kabel
- Držák
- Montážní šrouby 6ks
- Manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.