EVOLVEO kamerový systém Detective WN8 SMART, bezdrátový, 4 kamery
5 691 Kč
5 389 Kč
4 454 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EVOLVEO Kamerový Systém Detective WN8 SMART
Bezdrátový kamerový systém pro dokonalý dohled.
EVOLVEO Detective WN8 SMART je 8 kanálový kamerový systém, který poskytuje ideální řešení pro monitorování a zajištění bezpečnosti vašeho domu, kanceláří, skladu nebo firmy.
Technologie a dosah
Systém pracuje na frekvenci 2,4GHz a využívá vlastní privátní protokol. Kamery mají dosah 15-25m v zástavbě a až 50m v otevřeném prostranství.
Obraz a záznam
Kamery poskytují čistý obraz jak ve dne, tak v noci. Veškeré události se nahrávají přímo na pevný disk, který vložíte do hlavní jednotky.
Přístup k záznamu
K záznamu máte přístup pomocí mobilní aplikace pro iOS a Android, nebo iCMS programu pro OS Windows. Záznam lze také prohlížet na monitoru připojeném přímo do NVR jednotky pomocí HDMI nebo VGA kabelu.
Technická specifikace
- IR noční přísvit: 850nm 24x IR LED
- Dosvit IR: 15-20m
- Objektiv čočka: f=4mm, pevný, horizontální úhel 78°, vertikální úhel 49,5°
- Záznam: Full HD 1080p 30fps
- Komprese záznamu: H.265
- Výkonný chipset: Hisilicon Hi3536DV100
- HDD: 1× pozice pro HDD SATA 3,5“ nebo 2,5“ - Až 8TB
- Konektory: LAN, 2× USB, VGA, HDMI
- Pracovní teplota: -15°C/+50°C
- Rozměry NVR: 235x49x225mm
- Rozměry kamery: 70x62x194mm, rozteč šroubů pro montáž 47x47mm
- Váha NVR bez HDD: 720g
- Max spotřeba kamery: 12W
- Max spotřeba NVR bez HDD: 24W
Ostatní
Systém obsahuje 8 kanálový Full HD rekordér NVR s bezdrátovým připojením kamer a 4 venkovní celokovové kamery. Využívá Smartlife (Tuya) aplikaci v CZ pro iOS a Android a iCMS Program pro OS Windows. Systém rovněž podporuje Onvif protokol a umožňuje rozeznání pohybu z obrazu.
Obsah balení
- NVR jednotka s 8 kanály, SATA připojením pro až 8TB disk
- 4x Bezdrátová Bullet IP66 kamera s nočním přísvitem
- 4x Anténa pro bezdrátovou kameru 2,4G 5db
- 1x napájecí adaptér DC 12V 2A pro NVR
- 4x napájecí adaptér pro kamery
- 4x sada pro upevnění kamery
- 4x bajonetová těsnící krytka pro RJ45 konektor
- 1x Anténa pro NVR jednotku
- 1xUSB myš
- 1xSATA kabel pro připojení HDD
- 1x Uživatelský manuál
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.