FIXED flipové pouzdro Opus pro Samsung Galaxy A52/A52 5G/A52s 5G, černá
399 Kč
304 Kč
251 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
FIXED Flipové pouzdro Opus pro Samsung Galaxy A52/A52 5G/A52s 5G, černá
Chraňte svůj telefon s elegancí.
Bezpečí a styl
FIXED Opus flipové pouzdro nabízí ochranu a styl v jednom.
Elegantní design
Nový design nabízí elegantní a decentní vzhled.
Odolná syntetická kůže
Vyrobeno z odolné syntetické kůže, která vydrží i hrubší zacházení.
Praktičnost a pohodlí
Opus je navržen pro maximální pohodlí a praktičnost.
Tenké provedení
Minimálně zvětšuje rozměry telefonu a pohodlně se vejde do kapsy.
Užitečné kapsy
Po odklopení přední části najdete kapsu na bankovky a tři přihrádky na kreditní karty.
Bezpečné zavírání a pohodlné sledování
Opus nabízí bezpečné zavírání a možnost pohodlného sledování videa.
Magnetické zavírání
Pouzdro se bezpečně zavírá pomocí magnetické pojistky.
Poloha stojánku
Otevřené pouzdro lze nastavit do polohy stojánku pro pohodlné sledování videa.
Perfektní doplněk pro váš telefon
FIXED Opus je tím pravým doplňkem pro váš telefon, který ochrání před pády, škrábanci i nečistotami.
- Vyrobeno z odolné syntetické kůže
- Elegantní a decentní vzhled
- Ochrání před nárazy, škrábanci i nečistotami
- Extra tenké provedení
- Magnetické zavírání odklápěcí části
- Větší vnitřní kapsa na bankovky + tři menší kapsy na kreditní karty
- Perfektně kopíruje tvar telefonu
- Možnost nastavit pouzdro do pozice stojánku
- Volný přístup k ovládacím tlačítkům i konektorům
- Vhodné i pro bezdrátové nabíjení
- Umožňuje pohodlné telefonování i se zavřeným pouzdrem
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.