FUJITSU LCD B27-9 TS QHD 27" mat 2560x1440 350cd 5ms DP HDMI DVI REPRO USB + USB-C, pivot - kabel DP 1.8m
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
3 years Door-to-Door Exchange Service, 9x5, valid in selected countries in Europe, Africa, Middle-East and India
https://www.fujitsu.com/fts/products/computing/peripheral/displays/b27-9-ts-qhd/
The Fujitsu Display B27-9 TS QHD is a QHD (2560x1440 resolution) widescreen monitor optimized for pixel, color and performance-hungry professionals.
Elaborate down to the last details, it’s the right tool for all professionals.
Diagonal Size 68.5 cm (27-inch)
Aspect ratio 16:09
Horizontal 30 - 100 kHz
Vertical 48 - 76 Hz
Resolution 2,560 x 1,440 pixel
Brightness - typical 350 cd/m2
Contrast - typical 1,000:1
Contrast - advanced 20,000,000:1
Viewing angle (h/v) - typical 178°/178° CR10:1
Color performance 16.7 million colors (8-bit)
Response time gray to gray typical 5 ms (in Video mode)
Stand 5-in-1 Stand
Height adjust range 150 mm
Tilt angle -5° / +35°
Swivel angle 345°
Rotation to portrait 90°
Video Input 1 x DisplayPort 1.2
1 x HDMI 1.4
1 x DualLink DVI
Audio sound output 2 x 2 W
USB downstream 4 x USB 3.1 Gen1 (2 side USB: 1x Type A + 1x Type C ; 2 bottom USB: Type A)
Weight (unpacked) 7.60 kg
11.11 lbs
Dimension with stand (W x D x H) 612.7 x 275 x 385.6
24.12 x 2.50 x 14.31 inch
Compliance ENERGY STAR 8.0, TCO Certified Displays 8.0, EPEAT Bronze (dedicated regions), Zero bright and dark pixel faults, Subpixel faults according to ISO9241-307 (Pixel fault class I), TÜV Flicker Free Certified, TÜV Low Blue Light Certified
Energy Efficiency Class: A+, EN 60950, CE certification according to EC Directive 2004/108/EEC, RoHS, WEEE, IT-Eco-Declaration
Miscellaneous VESA DDC/ CI, Flat Display Mounting Interface VESA MIS-D 100 C, Kensington lock prepared
Warranty type Collect & Return Service (depending on country specific requirements)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.