Garett Smartwatch GRC MAXX Gold steel

- 8%

ilustrační foto

Garett Smartwatch GRC MAXX Gold steel
Garett Smartwatch GRC MAXX Gold steel
Garett Smartwatch GRC MAXX Gold steel
Garett Smartwatch GRC MAXX Gold steel
Garett Smartwatch GRC MAXX Gold steel
Obj. číslo
31601085
OEM
MAXX_GLD_STL
Výrobce
Garett
Věrnostní body: 114
0 hodnocení
Skladem 1 ks, v pátek u Vás

2 489 Kč

2 298 Kč

1 899 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 298 Kč
Skladem 1 ks, v pátek u Vás

2 298 Kč

2 489 Kč

1 899 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Garett Smartwatch GRC MAXX Gold steel

Klíčové vlastnosti

Kompatibilní s Androidem a iOS

Vodotěsné pouzdro IP68

Monitor srdečního tepu

Pulzní oxymetr

101 sportovních režimů

Snímač aktivity a spánku

Upozornění na volání a SMS

Vyhrazená aplikace

Dotykový displej

Displej AMOLED HD

Displej o velikosti 1,78 palce s rozlišením 368 x 448 px.

Technologie AMOLED pro živé barvy a nízkou spotřebu energie.

Funkce Always on Display.

Volání přes Bluetooth

Uskutečňování a přijímání hlasových hovorů.

Vysokokapacitní baterie pro až 10 dní použití na jedno nabití.

Stupeň vodotěsnosti IP68

Odolné vůči vodě a prachu.

Můžete je používat během deště, plavání nebo sprchování.

Skryté uchycení na opasek

Estetický a elegantní vzhled.

Chrání před náhodným odepnutím nebo poškozením opasku.

K dispozici ve 4 barvách.

Sportovní režimy a monitor spánku

Až 100 sportovních režimů pro sledování kondice a fyzické aktivity.

Monitor spánku pro sledování kvality spánku.

Monitor srdečního tepu, monitor krevního tlaku a pulzní oxymetr.

Technické specifikace

  • Vodotěsné IP68: Ano
  • Vhodné na plavání: Ano
  • Dotyková obrazovka: Ano
  • Podsvícený displej: Ano
  • Bluetooth: Ano
  • Kompatibilita s Androidem: Ano
  • Kompatibilita s iOS: Ano
  • Kompatibilita s aplikací GPS: Ano
  • Zvuková upozornění: Ano
  • Vibrační upozornění: Ano
  • Upozornění na příchozí SMS zprávy: Ano
  • Upozornění na hovory: Ano
  • Upozornění aplikací: Ano
  • Přijímání, odmítání, volání: Ano
  • Číselník: Ano
  • Vzdálená kamera: Ano
  • Ovládání přehrávání hudby: Ano
  • Najděte svůj telefon: Ano
  • Najděte funkci svých hodinek: Ano
  • Alarm slabé baterie: Ano
  • Monitor srdečního tepu: Ano
  • Tlakoměr: Ano
  • Pulzní oxymetr: Ano
  • Sportovní režimy: Ano
  • Sedavá připomínka: Ano
  • Připomenutí pít vodu: Ano
  • Monitor spánku: Ano
  • Předpověď počasí: Ano
  • Gesto ruky probuďte se: Ano
  • Historie trasy: Ano
  • Stopky: Ano
  • Časovač: Ano
  • Budík: Ano
  • Více ciferníků: Ano
  • Kovový pásek: Ano
  • Náhradní popruh: Ano
  • Vyhrazená aplikace: SMART-TIME PRO
  • Typ obrazovky: AMOLED
  • Velikost obrazovky: 1,78"
  • Rozlišení obrazovky: 368 x 448 px
  • Procesor: JL7012/A6
  • Pohybový senzor: Ano
  • Paměť RAM: 640 kB
  • Vestavěná paměť: 128 MB + 4 GB
  • Verze Bluetooth: 5,3 + 3,0
  • Kompatibilní s: Android 5.0 (a vyšší), iOS 9.0 (a vyšší)
  • Typ baterie: polymer
  • Kapacita baterie: 260 mAh
  • Doba nabíjení: Přibližně 2 hodiny
  • Jazyk menu: čeština, polština, angličtina, slovenština, maďarština, litevština, lotyština, estonština, němčina, dánština, švédština, holandština, italština
  • Velikost pouzdra: 46 x 38 x 11 mm

Sada obsahuje:

  • Chytré hodinky Garett
  • USB kabel (nabíječka není součástí)
  • Manuál
  • Záruční list

EAN produktu: 5904238484784

Parametry

Druh zboží
Konektivita
Typ displeje
Zařízení
Příslušenství pro nositelnosti
Určení
Zobrazení času
Kompatibilní OS
Materiál řemínku
Senzory a Hardware
Sledování polohy a trasy
Tvar ciferníku
Vyměnitelný řemínek
Způsob ovládání
Výrobce
Kapacita baterie (mAh)
Kapacita uložiště
Barva pouzdra
Barva řemínku
Propojení s mob. telefonem
Sportovní funkce
Vodotěsnost a odolnost

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29272 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.