Garmin Dash Cam Mini 2 - kamera pro záznam jízdy
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garmin Dash Cam Mini 2 - kamera pro záznam jízdy
Malá, ale výkonná
Garmin Dash Cam Mini 2 je záznamová kamera s velikostí klíčenky od auta.
Poskytuje široký úhel záběru 140 stupňů a zachytává video v rozlišení 1080p HD.
Bezpečnost především
Při nehodě se video automaticky uloží do zabezpečeného online úložiště Vault.
Hlasové ovládání usnadňuje manipulaci s kamerou bez použití rukou (v angličtině).
Monitorování s živým náhledem umožňuje kontrolu vozidla z telefonu.
Praktické funkce
Funkce ochrany při parkování upozorní na události ohrožující zaparkované vozidlo.
Dvě přípojky USB umožňují zapojení jak telefonu, tak záznamové kamery.
Diskrétní a kompaktní design
Nenápadná konstrukce nabízí dvě možnosti napájecích kabelů pro uspořádanou a diskrétní instalaci.
Kamera je odolná vůči náročným podmínkám ve vozidle, včetně přímého slunce a vysokých teplot.
Ostré HD video
Video s rozlišením 1080p HD a úhlem záběru 140 stupňů pořizuje ostré záznamy důležitých detailů.
Optika Garmin Clarity™ HDR zajišťuje kvalitní záznamy ve dne i v noci.
Automatický záznam
Kamera nepřetržitě nahrává po připojení ke zdroji napájení vozidla.
Detekce nehod automaticky uloží video těsně před, během i po nehodě.
Hlasové ovládání
Kamera poslouchá hlasové příkazy v angličtině, němčině, francouzštině, španělštině, italštině a švédštině.
Umožňuje uložení videa, spuštění a ukončení záznamu zvuku nebo pořízení fotografie.
Online úložiště Vault
Uložená videa jsou bezpečně uchovávána na online úložišti Vault.
Při aktivním připojení k síti Wi-Fi můžete sdílet videozáznamy s ostatními.
Živý náhled
Aplikace Garmin Drive umožňuje vzdálený přístup ke kameře pro monitorování s živým náhledem.
Je vyžadováno aktivní připojení k síti Wi-Fi a trvalé napájení.
Ochrana při parkování
Kamera monitoruje aktivitu v okolí zaparkovaného vozidla a při detekci nehody vás automaticky upozorní.
Vyžaduje aktivní připojení k síti Wi-Fi a trvalé napájení.
Dvě USB přípojky
Přiložená nabíječka má dva porty USB pro současné napájení kamery a telefonu.
Kamera vyžaduje kartu microSD™ o kapacitě alespoň 8 GB, třídy 10 nebo vyšší (není součástí balení).
Prohlížení a sdílení záznamů
Při aktivním připojení k síti Wi-Fi můžete sdílet videozáznamy s ostatními.
Získejte přístup k uloženým videím v zabezpečeném online úložišti Vault pomocí aplikace Garmin Drive.
Synchronizace záběrů z více kamer
Aplikace Garmin Drive umožňuje ovládat a přehrávat synchronizovaná videa až ze čtyř záznamových kamer Garmin.
Kamery zaznamenávají videa z různých úhlů.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.