GIGABYTE LCD - 48" Gaming monitor AORUS FO48U UHD, 3840 x 2160, 120Hz, 135000:1, 800cd/m2, 1ms, 2xHDMI 2.1, 1xDP, OLED
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GIGABYTE LCD - 48" Gaming Monitor AORUS FO48U
Produktový kód: 4719331814762
Popis
Představujeme AORUS FO48U, 48" herní monitor od GIGABYTE. S rozlišením UHD 3840 x 2160, obnovovací frekvencí 120Hz a dobou odezvy 1ms GTG je tento monitor připraven poskytnout nejplynulejší herní zážitek a úžasnou kvalitu obrazu.
Technické specifikace
- Velikost panelu: 48" OLED
- Úhlopříčka displeje: 1052.16 x 591.84 mm
- Typ panelu: OLED
- Povrch displeje: Anti-reflexní
- Sytost barev: 98% DCI-P3 / 130% sRGB
- Rozlišení: 3840 x 2160 (UHD)
- Velikost pixelu: 0.274 x 0.274 mm
- Jas: 130-150 cd/m2 (typický), 800-900 cd/m2 (3% peak)
- Kontrastní poměr: 135000:1
- Úhel pohledu: 178°(H)/178°(V)
- Barevná hloubka: 10 bitů
- Doba odezvy: 1ms GTG
- Obnovovací frekvence: 120Hz*
- HDR: Ano (HDR10 / HLG)
- Bez blikání: Ano
Audio a konektivita
- Vstupy: HDMI 2.1 x2, Display port 1.4 (DSC) x1
- Sluchátkový výstup: Ano
- Reproduktory: 15W x2 + 20W x1
- USB porty: USB 3.0 x2, USB C x1
Spotřeba a napájení
- Typ napájení: Vestavěné
- Spotřeba: 325 W
- Režim úspory energie: 0.5 W
- Vypnutý režim: 0.3 W
- Napětí: AC 100V - 240V
Rozměry a hmotnost
- Rozměry s podstavcem: 1068.5 x 675.1 x 251.1 mm
- Rozměry bez podstavce: 1068.5 x 611.8 x 43.1 mm
- Rozměry balení: 1180 x 760 x 160 mm
- Hmotnost s podstavcem: 15 kg
- Hmotnost bez podstavce: 14.7 kg
- Celková hmotnost: 20.8 kg
Příslušenství
K monitoru obdržíte napájecí kabel, HDMI kabel, DP kabel, USB kabel, rychlý návod k obsluze a záruční kartu.
Poznámka
*HDMI2.1 podporuje PS5 a Xbox Series X v 4K UHD@120Hz (4:2:0)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.