GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610M H V2 DDR4, Intel H610, 2xDDR4, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
2 085 Kč
2 013 Kč
1 664 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610M H V2 DDR4
Produktové číslo: 4719331851743
Obecný popis
Intel H610 základní deska s 6+1+1 hybridními fázemi digitálního designu VRM.
Podpora procesorů Intel Core™ 12. generace.
Disponuje dvoukanálovou nevyrovnanou vyrovnávací pamětí DDR4, 2 DIMM.
Vlastnosti
- 6+1+1 hybridní digitální design VRM
- GIGABYTE Gaming LAN s řízením šířky pásma
- NVMe PCIe 3.0 x4 M.2
- HDMI/DVI-D/D-Sub porty pro více displejů
- Inteligentní ventilátor 6 s více teplotními senzory
- GIGABYTE APP Center pro jednoduché a snadné použití
- Rezistory odolné vůči síře
Podpora procesorů
Podporuje 12. generaci Intel Core™ i9/i7/i5 procesorů.
Socket LGA1700 pro procesory Intel.
Paměť
Podpora paměťových modulů DDR4 3200/3000/2933/2666/2400/2133 MHz.
2 x DDR4 DIMM socket podporující až 64 GB systémové paměti.
Podpora ECC Un-buffered DIMM 1Rx8/2Rx8 paměťových modulů.
Podpora non-ECC Un-buffered DIMM 1Rx8/2Rx8/1Rx16 paměťových modulů.
Podpora paměťových modulů Extreme Memory Profile (XMP).
Grafika
Podpora integrovaného grafického procesoru - Intel HD Graphics.
1 x D-Sub port, podporující maximální rozlišení 1920x1200@60 Hz.
1 x DVI-D port, podporující maximální rozlišení 1920x1200@60 Hz.
1 x HDMI port, podporující maximální rozlišení 4096x2160@60 Hz.
1 x DisplayPort s maximálním rozlišením 4096x2304@60 Hz.
Audio
Realtek Audio CODEC.
High Definition Audio, 2/4/5.1/7.1-kanálový.
LAN
Realtek GbE LAN čip (1 Gb/s/100 Mb/s).
Rozšiřující sloty
1 x slot PCI Express x16, pracující s rozlišením x16.
1 x slot PCI Express x1.
Rozhraní úložiště
1 x M.2 konektor (Socket 3, klíč M, typ 2260/2280 PCIe 3.0 x4/x2 SSD podpora).
4 x SATA 6Gb/s konektory.
USB
4 x USB 3.2 porty Gen 1.
4 x USB 2.0/1.1 porty na zadním panelu.
Interní konektory I/O
1 x 24-pinový hlavní napájecí konektor ATX.
1 x 8-pinový napájecí konektor ATX 12V.
1 x M.2 konektor Socket 3.
4 x konektory SATA 6 Gb/s.
1 x konektor ventilátoru CPU.
2 x konektory systémového ventilátoru.
Konektory na zadním panelu
1 x port klávesnice PS/2.
1 x port myši PS/2.
1 x port D-Sub.
1 x port DVI-D.
1 x DisplayPort.
1 x HDMI 2.0 port.
2 x USB 3.2 porty Gen 1.
4 x USB 2.0/1.1 porty.
1 x port RJ-45.
3 x audio konektory.
BIOS
1 x 256 Mbit flash.
Použití licencovaného systému AMI UEFI BIOS.
Jedinečné vlastnosti
Podpora APP Center.
Podpora Q-Flash.
Podpora Xpress Install.
Softvér
Norton Internet Security (OEM verze).
Softvér na správu šířky pásma LAN.
Operační systém
Podpora 64-bitového systému Windows 11.
Podpora 64-bitového systému Windows 10.
Formát
Micro ATX; 23.0 cm x 21.5cm.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.