Govee Glide (8+4) SMART LED, TV, Gaming, Home - RGBIC
3 547 Kč
2 932 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Govee Glide (8+4) SMART LED
EAN: 6974316991403
Základní informace
Designové světlo Govee Glide RGBIC 8+4 pro herní, filmové a hudební zážitky.
Patentovaná technologie RGBIC zobrazuje až 57 barev najednou.
Celkově umí zobrazit až 16 milionů barev s intenzitou 1-100%.
Režimy osvětlení
Více než čtyřicet režimů osvětlení pro každou příležitost.
Šest rytmických režimů pro poslech oblíbené hudby.
Ovládání a instalace
Ovládání hlasem přes Siri, Amazon Alexa nebo Google Assistant.
Možnost ovládání přes aplikaci Govee Home na chytrém telefonu nebo tabletu.
Jednoduchá instalace na zeď bez vrtání s živostností až 50.000 hodin.
Chytrá aplikace Govee Home
Snadné spravování nastavení barev a intenzity světla.
Funkce časovače, DIY barev, režimu videa, synchronizaci hudby a režimům scény.
16 milionů barev a 40+ scénických režimů
Ideální pro vytvoření dokonalé světelné atmosféry.
Technologie RGBIC umí zobrazit až 57 barev najednou z celkové škály 16 milionů barev.
Ovládání barev po jednotlivých sekcích
Segmentové ovládání barev pro vytvoření unikátního osvětlení.
6 hudebních režimů
Světelné pruhy se synchronizují s vaší hudbou nebo atmosférickými zvuky.
Jednoduchá instalace bez vrtání
Světla se na zeď připevní pomocí 3M pásek na zadní straně světelných panelů.
Ovládání hlasem
Světla jsou kompatibilní s asistenty Alexa, Google Assistant a Siri.
Technické parametry
Napětí: AC 100-240V
Vstup: 12V/3A
Připojení WiFi + Bluetooth
Stmívatelnost 1-100%
Délka: 2.4m
Životnost 50.000 hodin
Světelný tok 1000 lumenů
Provozní teplota: -10°C až 40°C
Příkon 36W
Obsah balení
8x Světelný panel o délce 30cm
4x Rohový díl
1x Ovládací jednotka
1x Zdrojový adapter
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.