HIVE Podsie 3 Black NICEBOY

- 18%

ilustrační foto

HIVE Podsie 3 Black NICEBOY
HIVE Podsie 3 Black NICEBOY
HIVE Podsie 3 Black NICEBOY
HIVE Podsie 3 Black NICEBOY
HIVE Podsie 3 Black NICEBOY
HIVE Podsie 3 Black NICEBOY
HIVE Podsie 3 Black NICEBOY
HIVE Podsie 3 Black NICEBOY
Obj. číslo
735057321
Výrobce
NICEBOY
Věrnostní body: 49
1 hodnocení
Skladem 10 ks, do 3-4 pracovních dnů

1 199 Kč

989 Kč

817 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 989 Kč
Skladem 10 ks, do 3-4 pracovních dnů

989 Kč

1 199 Kč

817 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Niceboy HIVE Podsie 3 Black

Čistý zvuk, dlouhá výdrž, absolutní kontrola

Užijte si čistý zvuk s technologií potlačení šumu z okolí.

Rychlé nabití a skvělá výdrž až 35 hodin.

Stabilní zvuk v plné kvalitě díky kodeku AAC.

Pohodlné telefonování bez ruchu z okolí.

Sluchátka jsou odolná vůči vodě i prachu (IP54).

Integrace s mobilní aplikací Niceboy ION

Nastavujte sluchátkům další funkce v čele s ekvalizérem pro vlastní nastavení zvuku.

Podpora hlasových asistentů pro snadné ovládání.

Jednoduché ovládání s jediným tlačítkem.

Pro pohodlí a pro každé ucho jsou v balení na výběr 3 velikosti špuntů.

Automatické párování pro bezproblémové připojení.

Široký dosah připojení až 10 metrů.

Technické parametry

  • Bluetooth 5.1
  • BT profily HFP, A2DP, AVRCP, SPP, PBAP
  • BT kodeky AAC, SBC
  • Frekvenční pásmo 2,4 GHz
  • Radiofrekvenční výkon ≤ 2,5 mW
  • Frekvenční rozsah 20 Hz–20 kHz
  • Citlivost 110 dB ± 3dB–1kHz 1mW
  • Impedance 16 Ω
  • Měniče ø 8 mm
  • IP kód IP54

Baterie a nabíjení

  • Li-Pol baterie sluchátek 60 mAh
  • Li-Pol baterie nabíjecího pouzdra 500 mAh
  • Doba nabíjení 2 hodiny
  • Rychlé nabíjení – 5 minut na 1,5 hodiny hudby
  • Výdrž sluchátek 9,5 hodiny (telefonování či přehrávání hudby)
  • Výdrž nabíjecího pouzdra 25,5 hodin
  • Celková výdrž až 35 hodin
  • USB-C nabíjení

Obsah balení

  • Sluchátka
  • Nabíjecí box
  • Náhradní nástavce do uší
  • USB-C kabel
  • Manuál

Parametry

Druh zboží
Značka
Mikrofon
Barva
Doba nabíjení
Hlasový asistent
Přenos signálu
Ovládání hlasitosti
Dosah signálu
Typ konstrukce
Ovládání přehrávače
Ovládání hovorů
Třída krytí
Impedance
Citlivost
Typ ovládání
Frekvenční rozsah
Verze BT
Průměr měničů
Kapacita baterie sluchátek
Doba přehrávání
Redukce šumu
Počet měničů
Bezdrátové nabíjení
Audio kodeky
Typ nabíjecího konektoru
NFC
Kapacita baterie stanice
Výměnné nástavce
Funkce power banky
Ochranný obal

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.