Homematic IP Senzor deště

- 18%

ilustrační foto

Homematic IP Senzor deště
Homematic IP Senzor deště
Homematic IP Senzor deště
Homematic IP Senzor deště
Homematic IP Senzor deště
Homematic IP Senzor deště
Obj. číslo
31334337
OEM
HmIP-SRD
Věrnostní body: 160
0 hodnocení
Skladem 4 ks, ve čtvrtek u Vás

3 889 Kč

3 204 Kč

2 648 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 3 344 Kč
Skladem 4 ks, ve čtvrtek u Vás

3 204 Kč

3 889 Kč

2 648 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Homematic IP Senzor deště

EAN: 4047976548262

Popis

Homematic IP přináší bezdrátový Dešťový senzor (HmIP-SRD) určený pro venkovní i vnitřní použití. Senzor má vysokou odolnost proti nepřízni počasí a nabízí široké možnosti využití ve spojení s dalšími zařízeními systému Homematic IP.

Detekce srážek

Senzor detekuje i nejmenší množství dešťových nebo sněhových srážek a informace následně předává Centrální jednotce (HmIP-HAP) a připojeným zařízením Homematic IP.

Montáž

Dodávané montážní držáky umožňují různé montážní polohy, takže senzor není problém namontovat v doporučeném úhlu 45 stupňů.

Napájení

Pro napájení senzoru je zapotřebí externí napájecí zdroj.

Použití

Zařízení je primárně určeno pro použití v exteriéru, ale nalezne využití i v podmínkách interiéru (skleníky, zimní zahrady atd).

Detekce srážek

Senzor detekce dešťových a sněhových srážek disponuje velkou plochou integrovaného senzoru, jehož povrch velmi citlivě reaguje i na nejmenší množství dešťových kapek nebo sněhových vloček.

Inteligentní vyhřívání

Zařízení disponuje integrovaným inteligentním vyhříváním, které zajišťuje rychlé vysoušení povrchu plochy senzoru a současně udržuje konstantní podmínky pro detekci srážek.

Bezdrátová komunikace

Bezdrátová komunikace nabízí možnost variabilní instalace senzoru takřka kdekoliv ve venkovním prostředí.

Spolehlivý provoz

Konstrukce s krytím IP44 odolná proti stříkající vodě a pracovní rozsah při teplotách mezi -20 °C a +55 °C zaručuje spolehlivý provoz zařízení i v těch nejnáročnějších podmínkách.

Senzor deště a sněhu

Prahové hodnoty integrovaného senzoru pro vyvolání reakce na srážky lze individuálně a plynule nastavovat prostřednictvím mobilní aplikace Homematic IP.

Systémový provoz

Bezdrátové propojení Dešťového senzoru (HmIP-SRD) s Centrální jednotkou (HmIP-HAP) nabízí pohodlné nastavení a ovládání komplexního systému chytré domácnosti Homematic IP pouze pomocí intuitivní aplikace.

Napájení

Dešťový senzor (HmIP-SRD) je napájen prostřednictvím samostatného externího AC nebo DC napájecího zdroje (není součástí dodávky).

Montáž

Díky kompaktním rozměrům a bezdrátové komunikaci nabízí senzor možnost jednoduché instalace pouze s nezbytným kabelovým připojením napájení.

Široký rozsah využití

Ideální pro všestranné použití v domácnostech, rekreačních zařízeních, firmách, zdravotnických zařízeních, hotelích atd.

Funkce

  • Detekce množství dešťových a sněhových srážek
  • Integrované automatické vyhřívání pro eliminaci povrchové vlhkosti
  • Bezdrátová komunikace přes šifrovaný protokol
  • Podpora Home Connect Plus

Obsah balení

  • 1x Dešťový senzor
  • 2x montážní držák
  • 1x torx klíč
  • Montážní materiál
  • Český návod

Parametry

Řada: Homematic IP

Autonomní: ne (vyžaduje Centrální jednotku HmIP-HAP nebo Řídící jednotku HmIP-CCU3)

Napájecí zdroj: 10 - 19 V DC nebo 12V AC, 50 Hz

Proudový odběr: DC (max. 320mA), AC (max. 400mA)

Proudový odběr v pohotovostním režimu: 12mA

Spotřeba v pohotovostním režimu: 144mW

Stupeň krytí: IP44

Typ kabelu a průřez: drát i lanko, 0,2 - 1,5 mm2 (0,2 mm2 max. 30m)

Provozní teplota: -20 až +55 °C

Rozměry (Š x V x H): 89 x 89 x 41 mm

Hmotnost: 125g

Pracovní frekvence: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz

Bezdrátový dosah (v otevřeném prostoru): 200m

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.