Homematic IP Siréna venkovní - solární
3 889 Kč
3 204 Kč
2 648 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP Siréna venkovní - solární
EAN: 4047976532087
Popis produktu
Homematic IP přináší revoluční řešení pro chytrý domov. Jeden z nich je bezdrátová solární siréna HmIP-ASIR-O.
Vlastnosti
Siréna nabízí spolehlivou akustickou a vizuální signalizaci díky dvěma piezoelektrickým reproduktorům a pěti LED diodám.
Funkce
Poplach může být aktivován narušením monitorovaného prostoru nebo prolomením okna či dveří.
Použití
Siréna je nezbytnou součástí zabezpečovacího systému, upozorní na nebezpečí a vystraší narušitele.
Solární napájení
Siréna je napájena solárním článkem a nabíjecí baterií typu NiMH, je vybavena záložním micro USB portem.
Indikace stavu systému
Siréna nabízí tóny aktivace a deaktivace poplachového režimu a můžete si zvolit dobu trvání akustického poplachu.
Ochrana v případě sabotáže
Pokud dojde k neoprávněné manipulaci se sirénou, sabotážní kontakt spustí poplach.
Systémový provoz
Siréna je propojena s Centrální jednotkou Homematic IP pro pohodlné nastavení a ovládání.
Komunikační protokol
Pro bezpečnou a spolehlivou komunikaci disponuje systém vlastní rádiovou technologií na kmitočtu 868,0 - 869,525 MHz.
Hlasové ovládání
Siréna podporuje hlasové ovládání a komunikaci s Google Assistant a Amazon Alexa.
Montáž
Instalace sirény je snadná díky solárnímu a bateriovému napájení.
Obsah balení
- Siréna venkovní - solární
- 3x AA NiMH baterie
- Montážní materiál
- Český návod
Technické parametry
- Řada: Homematic IP
- Napájecí zdroj: solární článek + sada baterií
- Externí napájení: 5VDC, 500mA
- Stupeň krytí: IP44
- Provozní teplota: -20 až +50 °C
- Rozměry: 110 x 230 x 87 mm
- Hmotnost: 755g
- Pracovní frekvence: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz
- Bezdrátový dosah: 300m
- Hlasitost reproduktoru: 100dB
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.