Homematic IP Siréna vnitřní
1 568 Kč
1 330 Kč
1 099 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP Siréna vnitřní
EAN produktu: 4047976538256
Popis produktu
Homematic IP přináší revoluci v oblasti Smart Home. Nabízí německou kvalitu, komplexní řešení a širokou modularitu.
Bezdrátová siréna HmIP-ASIR-2 je určená pro vnitřní prostory. Je součástí systému chytré domácnosti Homematic IP.
Vlastnosti sirény
Siréna má výkonný generátor akustického signálu o intenzitě 90 dB a pár vysoce svítivých červených LED diod.
Poplach může být aktivován narušením prostoru monitorovaném pohybovým senzorem nebo prolomením okna nebo dveří pod ochranou Okenního a dveřního senzoru Homematic IP.
V takovém případě spustí siréna poplach a o události jste informováni prostřednictvím push notifikací mobilní aplikace Homematic IP na vašem chytrém telefonu.
Indikace stavu systému
Siréna má k dispozici 9 různých výstražných tónů, které mohou být libovolně konfigurovány v závislosti na vstupu poplachového signálu definovaného přidaným prvkem chytré domácnosti Homematic IP.
Akustický tón může být v aplikaci Homematic IP deaktivován a nastavena pouze optická signalizace. Uživatel si tak může vybrat odpovídající způsob signalizace v závislosti na charakteru poplachu.
Ochrana v případě sabotáže
Pokud se narušitel dostane k siréně, sabotážní kontakt spolehlivě zjistí neoprávněnou manipulaci a spustí poplach. Dokonce i v případě sabotáže nebo zničení Centrální jednotky zůstává siréna v režimu poplachu.
Systémový provoz
Bezdrátové propojení Sirény s Centrální jednotkou nabízí pohodlné nastavení a ovládání systému chytré domácnosti Homematic IP pomocí intuitivní aplikace určené pro chytré telefony.
Mobilní aplikace umožňuje okamžitou reakci na zprávy a upozornění ze systému vaší chytré domácnosti a spojuje všechna zařízení Homematic IP prostřednictvím bezplatného, neomezeného cloudu.
Komunikační protokol Homematic IP
Pro bezpečnou, stabilní a spolehlivou komunikaci disponuje systém mezi jednotlivými zařízeními vlastní unikátní rádiovou technologií na provozním kmitočtu 868,0 - 869,525 MHz s plně šifrovanou komunikací AES-128.
Bezdrátová technologie Homematic IP umožňuje komunikaci s komponenty až na vzdálenost 400 m v otevřeném prostoru nebo přes několik podlaží výškové budovy.
Hlasové ovládání
Systém chytré domácnosti Homematic IP, jehož jsou sirény součástí, podporuje hlasové ovládání a komunikaci s Google Assistant a Amazon Alexa.
Snadná montáž
Bezdrátová komunikace a bateriový provoz nabízí možnost jednoduché instalace bez potřeby kabeláže. Sirénu lze umístit snadno a takřka kdekoli v interiéru objektu.
Funkce
- Akustická (90dB) a optická signalizace (2x červené LED).
- Sabotážní kontakt.
- Výběr tónu a LED efektu, nastavení délky trvání.
- Signální tóny pro aktivaci a deaktivaci bezpečnostního systému.
- Bezdrátová komunikace přes šifrovaný protokol.
- Vzhled podobný kouřovým hlásičům požáru.
- Podpora hlasového ovládání (Amazon Alexa, Google Assistant).
- Podpora Home Connect Plus.
Obsah balení
- 1x Siréna vnitřní.
- 1x kombinovaný držák na strop/stěnu.
- 3x alkalická AA baterie.
- Montážní materiál.
- Český návod.
Parametry
- Řada: Homematic IP.
- Autonomní: ne (vyžaduje Centrální jednotku HmIP-HAP nebo Řídící jednotku HmIP-CCU3).
- Napájecí zdroj: 3x 1,5V LR6/Mignon/AA.
- Proudový odběr: 300mA max.
- Životnost baterií: 2 roky (obvykle).
- Stupeň krytí: IP20.
- Provozní teplota: 5 až 35 °C.
- Rozměry (P x V): 124 x 45 mm.
- Rozměry balení: 184 x 140 x 73 mm.
- Hmotnost: 190g (včetně baterií).
- Hmotnost včetně obalu: 349g.
- Pracovní frekvence: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz.
- Bezdrátový dosah (v otevřeném prostoru): 250m.
- Hlasitost Piezo reproduktoru: 90dB.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.