HP LCD E190i 18.9" LED backlit IPS (1280x1024, 5:4, 250 nits, 1000:1, 178°/178°, 14ms, VGA, DVI-D, DisplayPort, 2xUSB)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Displej IPS pro náročná firemní prostředí, který podporuje starší verze systémů. Displej s poměrem stran 5:4 byl navržen pro kompatibilitu se všemi firemními aplikacemi a k tomu přidává prvotřídní obraz a velké pozorovací úhly, které jsou vlastní technologii IPS. Plně nastavitelný podstavec vám zajistí perfektní uživatelský komfort a energeticky efektivní provedení přispěje k ekologicky šetrnému provozu.
Velikost displeje (úhlopříčka)
48 cm (18,9")
Poměr stran
5:4
Nativní rozlišení
1 280 x 1 024
Podporovaná rozlišení
1 280 x 1 024
1 280 x 800
1 024 x 768
800 x 600
720 x 400
640 x 480
Rozteč pixelů
0,2928 mm
Jas
250 cd/m2 1
Kontrastní poměr
1 000:1 statické
3 000 000:1 dynamické 1
Pozorovací úhel
178° vodorovně
178° svisle
Doba odezvy
8 ms (šedá – šedá) 1
Barva produktu
Rámeček Meteorite, černé šasi/podstavec
Úhel naklonění a otočení
Náklon: -5 až +25°
Otočení: ±180°
Funkce displeje
Plug and Play
Antireflexní filtr
Antistatická úprava
Správa prostředků
Uživatelsky programovatelné
Volba jazyka
Ovládání na obrazovce
LED podsvícení
Kloubové otáčení
Panel IPS
Mechanické zabezpečení
Připraveno pro bezp. zámek
Možnosti připojení
Vstupní konektor
1 VGA
1 DVI-D
1 DisplayPort
Porty
3 porty USB 2,0 (jeden výstupní, dva vstupní)
Hmotnost
4,9 kg
(Se stojanem)
Rozměry produktu bez stojanu (Š x H x V)
41,7 x 4,7 x 34,7 cm
Rozměry produktu se stojanem (Š x H x V):
41,7 x 19,2 x 48,6 cm (při plné výšce)
Napájení
Vstupní napětí: 100 až 240 V stř.
Spotřeba energie
28 W (maximální)
25 W (typická)
<0,5 W (pohotovostní režim)
Účinnost napájení
Vyhovuje normě ENERGY STAR
Ekologie
Podsvícení displeje bez obsahu rtuti; Sklo displeje bez obsahu arzenu; Nízký obsah halogenů
Záruka
3letá omezená záruka, včetně 3leté záruky na součásti a práci, a odezva na místě následující pracovní den. Podmínky záruky se mohou v jednotlivých zemích lišit. Záruka podléhá určitým omezením a výjimkám.
Co je obsaženo v krabici
Monitor
Kabel VGA
Kabel DVI
Kabel DisplayPort (vybrané oblasti)
Kabel USB
Napájecí kabel (AC)
Záruční list a disk CD
Ovladač monitoru (ICM/INF)
Softwarová utilita pro automatickou úpravu struktury
Software Adobe Acrobat Reader
Software HP Display Assistant
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.