HP LCD P22 G5 21, 5" FHD 1920x1080, IPS w/LED, 250, 1000:1, 5ms, DP, HDMI, VGA, low blue light
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP LCD P22 G5 21, 5" Monitor
Přehled
Jedná se o monitor s úhlopříčkou 54,6 cm (21,5“) a rozlišením FHD. Tento monitor je ideální pro zvýšení produktivity doma nebo v kanceláři.
Kompletní přehled
Tento monitor IPS disponuje rozlišením FHD a obnovovací frekvencí 75 Hz. Nabízí ostrý obraz a plynulé pohyby.
Design
Monitor má moderní design a je prostorově úsporný. Má tenký rámeček na 3 stranách a úzký stojan s nastavitelným náklonem.
Ovládání
Monitor se snadno ovládá pomocí tlačítka Joypad OSD. Nastavení a aktualizace lze spravovat přímo na obrazovce pomocí aplikace HP Display Center a HP Display Manager.
Specifikace
- Velikost displeje (úhlopříčka): 21.5"
- Technologie panelů: IPS
- Poměr stran: 16:9
- Rozlišení (nativní): FHD (1 920 x 1 080)
- Rozteč pixelů: 0,25 × 0,25 mm
- Barvy zobrazení: Podpora až 16,7 milionu barev
- Jas: 250 nitů
- Kontrastní poměr: 1000:1
- Doba odezvy: 5ms GtG (s funkcí Overdrive)
- Funkce displeje: Ovládání na obrazovce; Režim tlumení modrého světla; Antireflexní filtr
- Naklonění: -5 až +23°
- Počet pixelů na palec (ppi): 102 ppi
- Úprava obrazovky: Antireflexní filtr
- Tlumení modrého světla: Ano (certifikace TÜV)
- Montáž dle standardu VESA: 100 x 100 mm
- Bitová hloubka panelu: 8 bitů (6 bitů + FRC)
- Zakřivení: Plochý
- Barevný gamut: 72% NTSC
- HDCP: Ano, DisplayPort™ a HDMI
- DisplayPort: 1x DisplayPort 1.2
- HDMI: 1 port HDMI 1.4
- VGA: 1 VGA
- Spotřeba energie: 25 W (maximální), 20 W (typická), 0,5 W (pohotovostní režim)
- Certifikace Energy star: Certifikace ENERGY STAR
- Minimální rozměry (Š x H x V): 48,84 × 5,12 × 29,43 cm (bez podstavce)
- Rozměry s podstavcem (Š x H x V): 48,84 × 18,05 × 37,82 cm
- Hmotnost: 3,25 kg
- Rozměry balení (Š x H x V): 56,7 × 12,1 × 38,7 cm
- Hmotnost balení: 5,24 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.