HP LCD P32u G5 31, 5"QHD 2560x1440, IPS w/LED, 350, 1000:1, 5ms, DP, HDMI, VGA, 2x2W repro, low blue light, USB-C 65W, 3xUSB
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP LCD P32u G5 31,5" Monitor
Produktivita na nové úrovni.
Velký 31,5" monitor pro větší produktivitu. Rozlišení QHD a 99% sRGB pro úžasné zobrazení. USB-C připojení pro jednoduchost a univerzálnost.
Jedno připojení napájí vše
Rychlé USB-C připojení pro dostatek výkonu po celý den. Přenos videa, dat až pro 3 zařízení USB-A a 65W nabíjení notebooku jedním kabelem.
Ohromující detaily obrazu a zvuku
Monitor IPS s rozlišením QHD, 75Hz obnovovací frekvencí a 99% sRGB pro ostrý obraz. Dva integrované reproduktory pro čistý zvuk.
Dokonalá rovnováha mezi formou a funkcí
Designově dokonalý monitor s tenkým rámečkem na 3 stranách. Úhledné vedení kabelů a nastavitelný podstavec. Snadná změna nastavení pomocí tlačítka Joypad OSD.
Specifikace
- Úhlopříčka displeje: 80 cm (31,5")
- Rozlišení: 2 560 × 1 440 (QHD)
- Jas: 350 cd/m2
- Kontrastní poměr: 1 000 : 1 statický, 8 000 000 : 1 dynamický
- Doba odezvy: 5 ms (šedá - šedá) s funkcí Overdrive
- Video vstupy: 1× HDMI 1.4, 1× DisplayPort 1.2, 1× USB-C (DisplayPort 1.2)
- Porty a konektory: 1× USB-C (napájení do 65 W), 3× USB 3.2 Gen 1 Type-A
- Interní reproduktory s výkonem 2 W na kanál
- Náklon: -5 až + 20°, výškově nastavitelný stojan (100 mm)
- Podpora VESA držáku: Ano (100 × 100 mm)
- Rozměry produktu: 71,44 × 22,53 × 46,97 ~ 56,97 cm (s podstavcem), 71,44 × 5,4 × 42,4 cm (bez podstavce)
- Hmotnost produktu: 8,29 kg (s podstavcem); 6,8 kg (bez podstavce)
- Spotřeba energie: 160 W (maximální), 35 W (typická), 0,5 W (pohotovostní režim)
- Záruka: 3 roky (v servisním středisku)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.