HP LCD Z32k G3 UHD 4k Display (3840x2160), IPS, 16:9, 400nits, 5ms, 2000:1, DP1.2, DP1.2 out, HDMI, USB-C 100W, USB 4x
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP LCD Z32k G3 UHD 4k Display
Výkonný a přesný monitor
Užijte si dokonalý potenciál s monitorem HP Z32k G3 4K UBS-C.
Technologie IPS Black a rozlišení 4K
Vychutnejte si vše, od výkresů CAD až po vykreslování produktů v realistických detailech.
Barva, která se vyrovná realitě
Každý detail na tomto 80cm (31,5”) monitoru s rozlišením 4K a podmanivým barevným kontrastem vypadá skutečně.
Panel IPS Black
Užijte si hlubší stíny a bohatší odstíny s dvojnásobným kontrastem oproti tradičním panelům IPS.
Rozhraní Thunderbolt™ 4
Proměňte svůj pracovní stůl v centrum produktivity s tímto monitorem Thunderbolt™ 4.
Bezproblémové ovládání
Monitor s inteligentním ovládáním umožňuje rychlou práci a efektivní multitasking.
Specifikace
- Úhlopříčka: 31.5"
- Technologie panelů: IPS
- Rozlišení: 4K UHD (3 840 x 2 160)
- Jas: 400 nitů
- Kontrastní poměr: 2 000 : 1
- Doba odezvy: 5ms GtG (s funkcí Overdrive)
Konektory
- DisplayPort: 1x DisplayPort™ 1.4
- Výstup DisplayPort: 1x výstup DisplayPort™ 1.4
- Vstup videa USB Type-C: 1x Thunderbolt™ 4.0
- HDMI: 1 HDMI 2.0
- USB Type-A: 4x SuperSpeed USB Type-A
- USB B: 1x USB-B
- Rozhraní Ethernet: 1x RJ-45 (10/100/1 000 Mb/s)
Spotřeba energie
180 W (maximální), 35 W (typická), 0,5 W (pohotovostní režim)
Rozměry a hmotnost
Rozměry s podstavcem: 71,35 x 21,7 x 60,49 cm. Hmotnost: 9 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.