HPE OfficeConnect 1950 48G 2SFP+ 2XGT Switch
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HPE OfficeConnect 1950 48G 2SFP+ 2XGT Switch
Technické specifikace
EAN: 888182695005
Připojení a porty
- 24x RJ-45 auto-negotiating 10/100/1000 ports
- 2x SFP+ fixed 1000/10000 SFP+ ports
- 2x RJ-45 1/10GBASE-T ports
- 1x RJ-45 console port pro přístup k omezenému CLI portu
Fyzické charakteristiky
- Rozměry: 17.17(w) x 6.3(d) x 1.73(h) in (43.6 x 16 x 4.4 cm)
- Hmotnost: 6.61 lb (3 kg)
Paměť a procesor
- Flash paměť: 128 MB
- Velikost bufferu paketů: 1.5 MB
- SDRAM: 1 GB
Výkon
- Průchodnost: až 95.2 Mpps (64-byte packets)
- Routing/Switching kapacita: 128 Gbps
- Velikost tabulky routingu: 32 záznamy (IPv4), 32 záznamy (IPv6)
- Velikost tabulky MAC adres: 16384 záznamů
Spolehlivost
- MTBF (let): 87.2
Provozní podmínky
- Provozní teplota: 32°F to 113°F (0°C to 45°C)
- Provozní relativní vlhkost: 10% to 90%, nekondenzující
- Teplota skladování: -40°F to 158°F (-40°C to 70°C)
- Relativní vlhkost při skladování: 5% to 95%, nekondenzující
Elektrické charakteristiky
- Frekvence: 50/60 Hz
- Napětí: 100 - 240 VAC, hodnocené
- Maximální výkon: 34 W
Bezpečnostní normy
- UL 60950; IEC 60950-1; EN 60950-1; GB 4943.1
Management
- IMC - Intelligent Management Center
- Omezené rozhraní příkazového řádku
- Web browser; SNMP Manager; HTTPS; RMON1; FTP
Služby
Podrobnosti o popisu služeb a číslech produktů naleznete na webových stránkách HP.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.